آتش سوزی وسیع در انبار کارخانه سینجرگاز

یکی از انبارهای کالاهای تولیدی کارخانه سینجرگاز شب گذشته در آتش سوخت و خسارات سنگینی بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز با اعلام وقوع این آتش سوزی گسترده به سامانه 125 آتش نشانی تهران در ساعت 19:50 دقیقه شب گذشته، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 12، 87، 62 و 65 به همراه تانکر آب، خودروی حامل دستگاه تنفسی و همچنین نیروهای آتش نشانی شهرک چهاردانگه به محل حادثه واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی، شهرک چهاردانگه اعزام شدند.
حسن سیفی مدیر منطقه 4 عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این خصوص اظهار داشت: در این حادثه، سوله ای با سقف و بدنه ی ورقه فلزی ایرانیتی به وسعت 800 متر مربع که مملو از اجناس تولیدی کارخانه سینجر گاز از جمله اجاق گاز و لباس شویی بود به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد به گونه ای که دود و شعله های آتش زیادی از سقف آن به آسمان برمی خاست.
وی افزود: تمامی این سوله و اجناس موجود در آن درآتش سوخت و هم چنین بر اثر حرارت زیاد، سقف ایرانیتی سوله بر روی اجناس موجود فرو ریخت که این وضعیت مشکلاتی را برای نیروهای آتش نشانی به هنگام خاموش کردن آتش ایجاد کرده بود.
سیفی با اعلام این که آتش در حال سرایت به دیگر انبارها بود، تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به گستردگی آتش سوزی به چند گروه تقسیم شدند و از جهات مختلف با استفاده از لوله های پرفشار آب آتش نشانی به مبارزه با آتش سوزی پرداختند و توانستند در کمترین زمان، شعله های آتش را تحت کنترل درآورده و کاملا خاموش کنند و همچنین ازسرایت آن به سوله های اطراف جلوگیری به عمل آورند.
مدیر عملیات منطقه 4 آتش نشانی با اشاره به این که این آتش سوزی مصدوم و محبوسی به دنبال نداشت، در خصوص علت بروز این حادثه گفت: هم اکنون تحقیقات بیشتر برای تشخیص علت بروز این آتش سوزی وسیع و نیز برآورد خسارت وارده توسط کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.

700

کد خبر: 878287

وب گردی

وب گردی