تصمیم ستاد مدیریت بحران برای مقاوم‌سازی هزار و 500 واحد مسکونی در راور و کرمان

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد مدیریت بحران استان کرمان تصمیم گرفت تا هزار و 500 واحد مسکونی شهرستان‌های راور و کرمان مقاوم‌سازی شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مدیریت بحران استان کرمان در مورد زلزله اخیر در راور کرمان، گفت: در این جلسه مصوب شد تا هزار و 500 واحد مسکونی شهرستان‌های راور و کرمان که در زلزله اخیر خسارت دیدند مقاوم‌سازی شوند.

وی افزود: در جلسه ستاد مدیریت بحران همچنین مصوب شد شبکه آبرسانی این شهرستان‌ها که بر اثر زلزله اخیر آسیب دیده‌اند تعمیر و مشکلات آن رفع شود و در مورد قنوات این منطقه لایروبی‌ها انجام و مشکلات آن برطرف شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران استان کرمان همچنین مصوب کرد از ورود افراد غیربومی و غریبه به منطقه زلزله‌زده جلوگیری شود تا خدمات‌رسانی بهتر به زلزله‌زدگان صورت گیرد.

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد:چادر و پتو و مواد غذایی و وسایل گرمایشی به طور کافی در اختیار زلزله‌زدگان شهرستان‌های راور و کرمان قرار گرفته و از امروز ادارات کار خود را به صورت عادی در این منطقه آغاز کردند.

منبع: فارس

کد خبر: 878788

وب گردی

وب گردی