نقد و بررسی نمایش «پدر»  در شهر کتاب

نشست ویژه‌ شهر کتاب روز دوشنبه ۱۳ آذر به نقد و بررسی نمایشنامه «پدر» همراه با رونمایی از مجموعه‌ آثار «درام معاصر فرانسوی» اختصاص دارد .

به گزارش ایسکانیوز از شهرکتاب مرکزی، نمایش‌نامه‌ «پدر» نوشته‌ فلوریان زلر، نمایش‌نامه‌‌نویس فرانسوی، از جمله آثار مجموعه‌ی درام معاصر فرانسوی است که به قلم ساناز فلاح‌فرد ترجمه و به همت انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

هر نمایش‌نامه در نهایت متنی گشوده است . گشوده به روی اجراهایی کثیر و مختلف به روی صحنه‌ تئاتر و البته حتی از این هم گشوده‌تر، به روی بی‌شمار خوانندگانی که آن را خوانده‌اند. نمایش پدر از اول آذر ماه هر شب در سالن شماره‌ی یک پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، نشست ویژه‌ شهر کتاب روز دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۵ به نقد و بررسی نمایش «پدر» اختصاص دارد . این نشست با حضور بازیگران این نمایش چنگیز جلیلوند، میرطاهر مظلومی، فقیهه سلطانی، محسن بهرامی، سوگل خالقی و ساناز فلاح‌فرد، کارگردان اثر محمود زنده‌نام در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این مراسم این مراسم در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می شود و از مجموعه‌ آثار «درام معاصر فرانسوی» با ترجمه‌ ساناز فلاح‌فرد رونمایی می‌شود.

502

کد خبر: 878850

وب گردی

وب گردی