استاندار اردبیل: بسترهای حمایت از ورزشکاران اردبیلی فراهم می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ایجاد و فراهم‌سازی بسترهای حمایت از ورزشکاران اردبیلی برای دستیابی به رشد و پیشرفت در حوزه ورزشی در استان باید مبنای کار قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنامجو عصر امروز در مراسم استقبال از سعید اکوان‌پور و سعید قربان‌زاده ورزشکاران قهرمان اردبیلی اظهار داشت: اقدام سعید اکوان‌پور ورزشکار موی‌تای پارس‌آبادی در ممانعت با مسابقه با ورزشکار رژیم صهیونیستی شایسته تحسین است که این اقدام بسیار قهرمانانه بود و ارزش و جایگاهی بزرگی برای ملت ایران داشت.

وی با اشاره به این که سعید اکوان‌پور شجاعت و قدرت روحی خود را نشان داد افزود: این ورزشکار با وجود این که می‌تـوانست به سکوی قهرمانی مسابقات آنتالیا دست یابد به دلیل این که رژیم صهیونسیتی را به رسمیت نشناخته بود از مسابقه با ورزشکار این کشور خودداری کرد.

بهنامجو کسب مدال طلای مسابقات کونگ‌فوی بلاروس را توسط سعید قربان‌زاده تبریک گفت: از این که شاهد افتخارآفرینی‌های ورزشکاران اردبیلی در مسابقات جهانی هستیم بسیار خوشحالیم و به خود می‌بالیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران اردبیلی در مسابقات و میادین ملی افتخارات زیادی را به دست آورده‌اند که باید حمایت همه‌جانبه‌ای از این ورزشکاران مبنای کار قرار گیرد.

کد خبر: 881142

وب گردی

وب گردی