پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب به دست تشکل‌هاست

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ظهر امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل های اساتید در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب به دست تشکل‌هاست

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل های اساتید در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کار تشکیلاتی یک حرکت جمعی با هم‌اندیشی و به دور از فردگرایی، برای رسیدن به اهداف مورد نظر است و کار بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: نظام غربی یک نظام فردگراست، اما در جریان اداره جامعه، جمعی عمل می‌کند و جمع‌گراست

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: در ایالات متحده فرقی نمی‌کند، که فرد از کدام حزب به قدرت برسد، زیرا فردی که در راس قرار میگیرد، تفکرات فردی خود را در سیاست گذاری دخالت نمیدهد و خروجی تصمیمات آن، ثبات نظام و در جهت اهداف آن است.

رستمی تاکید کرد: چهل سال از عمر انقلاب می‌گذرد، نظامی که مردم‌سالار و دیندار است اما همچنان خوی تاریخی فردگرایانه مثل فرار از قانون وجود دارد.

وی ادامه داد: محیط دانشگاه آزاد اقتضائاتی دارد، از رانت دولتی استفاده نمی‌کند، ممکن است در میان دانشجویان تفکرات خاصی وجود داشته باشد؛ این کار تشکل‌ها را سخت‌تر می‌کند و ارزش کار تشکل‌های دانشگاه آزاد را بالا می‌برد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: کار تشکیلاتی برکت دارد، چه با قصد قربت باشد، چه بدون قصد قربت، این کارها با امداد الهی و موفقیت همراه خواهد شد.

کد خبر: 883285

وب گردی

وب گردی