نمایشنامه «زمستان 66» محمد یعقوبی به نیاوران می آید 

نمایش «زمستان 66» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی علی جعفری از  اول دی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، «زمستان 66» روایتگر رویداد‎هایی است که در یک خانواده در اولین روز موشک باران تهران در اسفند ماه سال ۱۳۶۶رخ می‎دهد. موشک‎باران تهران مسائل و مشکلات جدیدی برای افراد خانواده بوجود می‎آورد که اختلافات پیشین آنها را به حاشیه می‎راند.

محمد یعقوبی از نمایش‌نامه‌نویسان و کارگردان نام آشنای ایران است که این نمایشنامه را اولین بار در سال ۱۳۷۷ در جشنواره تاتر فجر به روی صحنه برد و توانست جوایز زیادی از جمله جایزه بهترین متن را از آن خود کند. از آثار برجسته او می توان به برهان، خشکسالی و دروغ ،بازگشت و یک دقیقه سکوت اشاره کرد.

نمایش «زمستان 66» از 1 تا 30 دی، همه روزه به جز شنبه‎ها و سه‎شنبه‎ها ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: معصوم احمدزاده، رزمریم کاظمی، ایمان عبادیان، خشایار شمشیرگران، پریا طاهری، هیراد ترک زاده، با صدای : حامد عزیزی، مریم جلینی، طراح صحنه و نور: سالار حسینی فر، طراح لباس: سارا حجت، طراح گریم: مینا فتحی پور، طراح پوستر: ساغر رادنژاد، عکاس: رامین زمین پیما، مشاور رسانه‎ایی: امین کرد‎بچه، طراحی و مهندسی صدا: حسین مطمئن زاده، دستیار کارگردان: امید امیدپور، منشی صحنه: مهسا شمس، مدیر صحنه: حامد حقانی.

501

کد خبر: 886047

وب گردی

وب گردی