روز امر به معروف در پلیس اصفهان نامگذاری شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دوشنبه هر ماه در تمام بخش‌های پلیس استان به عنوان روز امر به معروف و نهی از منکر اختصاص یافت.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: یکی از اقدامات این فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر است و به همین سبب دوشنبه هر ماه در همه بخش‌های پلیس استان به عنوان روز امر به معروف و نهی از منکر اختصاص یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی، هنری، علمی تاریخی، گردشگری و ارزشی استان اصفهان افزود: اصفهان به لحاظ اینکه پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نام گرفته و به لحاظ وجود شهدای شاخص و علمای بزرگ و ویژگی فرهنگ‌پروری مردم آن کار فرهنگی کردن در این خطه بسیار وسیع و گسترده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به برپایی دوره‌های بصیرت‌افزایی برای کارکنان و خانواده‌های آنها اشاره کرد و گفت: تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و نحوه عملی کردن تدابیر معظم له، راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده‌ها و کارکنان و ترویج دفاع مقدس در بین کارکنان از دیگر اقدمات فرهنگی این فرماندهی است.

وی سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا، جمع آوری زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای ناجا در 6 جلد، تقویت روحیه انقلابی و معنوی در بین کارکنان، تولید محتواهای آموزشی، آسیب‌شناسی فضای مجازی و تکریم کارکنان و خانواده‌های آنها را به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته در درون پلیس استان برشمرد.

901

کد خبر: 887003

وب گردی

وب گردی