برگزاری کاروان انقلاب در آستانه هشتمین سالگرد حماسه 9 دی

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد‌ علوم و تحقیقات دانشگاه ‌آزاد اسلامی، حماسه 9دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران دانست که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اله ذاکر، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: 9دی ‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با‌ عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله شد.

وی ادامه داد: در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

ذاکر به گرامیداشت این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی نسبت به جریان فتنه و آشکارسازی ابعاد مختلف حماسه 9 دی، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، ویژه برنامه‌هایی تعریف کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد‌ علوم و تحقیقات، از تشکیل ستاد برگزاری مراسم روز بصیرت با همکاری بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان و سایر تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی خبر داد و گفت: فضاسازی محیطی در سطح دانشگاه، تهیه و توزیع ویژه‌نامه و بروشور، مراسم رونمایی از کتب مربوط به حماسه 9 دی و فتنه 88، اهدای کتاب به کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات و برگزاری کاروان انقلاب –فصل فتنه- از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز بصیرت در واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

ذاکر خاطرنشان کرد: برنامه کاروان انقلاب که برای اولین ‌بار در سطح دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته‌ شده است، با محوریت واحد علوم و تحقیقات و با حضور دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان تهران و اساتید برجسته در راستای تبیین ابعاد فتنه اسرائیلی آمریکایی 88 برگزار می‌شود تا دانشجویان به صورت میدانی با وقایع و جریان فتنه در سال 88 آشنا شوند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم‌ رهبری که فرمودند «مردم عزیز‌ ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره‌ کرد»، گفت : 9 دی ‌ماه 1388، جشن بلوغ فکری و بصیرت دینی و سیاسی ملت شریف ایران است.

کد خبر: 887079

وب گردی

وب گردی