معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان از تألیف 103 عنوان مقاله ISI در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد همدان، مهرداد چراغی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش به فعالیت‌های حوزه پژوهشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان پرداخت و اظهار کرد: تاکنون و طی یک سال اخیر در دانشگاه آزاد همدان 103 مورد مقالات ISI، توسط محققین این دانشگاه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است.
وی افزود در یک سال گذشته در این واحد دانشگاهی 166 مقاله علمی ـ پژوهشی و چهار مورد مقالات علمی ـ ترویجی، چهار مقاله SCOPUS، 103 مقاله در همایش های ملی و 16 مقاله در همایش توسط دانشجویان واساتید این دانشگاه ارائه شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: در یک سال گذشته 9 عنوان کتاب و 2 عنوان کتاب ترجمه در این دانشگاه منتشر شده است.
چراغی اظهار کرد: در این مدت هفت مورد طرح‌ پژوهشی درون دانشگاهی مصوب، 24 طرح‌ درون‌دانشگاهی خاتمه یافته و 62 کارگاه توسط انجمن‌های علمی برگزار شده است.
وی گفت: برگزاری 37 سخنرانی توسط انجمن‌های علمی و برگزاری 2 همایش توسط انجمن‌های علمی دانشجویی از دیگر عملکرد حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان در یک سال جاری است .
چراغی به خرید 492 کتاب تخصصی فارسی و 128 کتاب تخصصی لاتین در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اشاره کرد و یادآور شد: 900 مورد پایان‌نامه دفاع شده در کتابخانه تخصصی این دانشگاه فهرست‌نویسی و آماده برای استفاده در کتابخانه است.
معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها این دانشگاه در یک سال گذشته توانست عضویت قطعی در شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی ریاست جمهوری را کسب نماید.
وی تصریح کرد: در سال گذشته آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست مجوز آزمایشگاه همکار معتمد محیط زیست را اخذ کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در هفته پژوهش کارگاه CNC گروه مهندسی مکانیک با خرید دستگاه‌های فرز CNC و متعلقات افتتاح شد.
چراغی گفت: در قالب طرح خدمات آموزشی ساها، گارگاه ها و آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی به 101 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور همدان، علمی کاربردی، جهاد دانشگاهی، فرهنگیان، آموزشکده سما و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بهار، خدمات ارائه می دهد.
وی از انعقاد 20 قرارداد ساخت قطعه در قالب خدمات ساها خبر داد و گفت: خرید و نصب تجهیزات به منظور تأسیس رشته پزشکی و پیراپزشکی و حمایت از پایان‌نامه‏ها با عنوان درخواست طرح آزمایشگاهی و تحقیقاتی برای مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از دیگر اقدامات حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

202

کد خبر: 887158

وب گردی

وب گردی