بازدیدهای علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر به همراه دانشجویان و کارکنان به مناسبت هفته پژوهش از ایستگاه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی پخش سیلاب و آبخوان‌داری کوثر دیدن کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر به مناسبت هفته پژوهش در بازدید علمی از بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری دیدن کردند.

در این بازدید که به همت دفتر پژوهش و ارتباط با صنعت واحد انجام گرفت دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرده و از نزدیک با نحوه درمان و امکانات لازم برای مداوای بیماران اعصاب و روان آشنا شدند.

بازدید از ایستگاه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی پخش سیلاب و آبخوان‌داری کوثر

دانشجویان و کارکنان به همراه دکتر زیاد باده­یان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر به مناسبت هفته پژوهش از ایستگاه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی پخش سیلاب و آبخوان‌داری کوثر دیدن کردند.

در این بازدید علمی یک روزه دانشجویان از نزدیک با طرح‌های انجام شده این ایستگاه تحقیقاتی که در راستای مهار سیلاب و کاشت درختان جنگلی بود آشنا شدند.

پس از آشنایی دانشجویان بصورت تئوری با اهداف پروژه که از سوی کارشناسان حاضر در مرکز و از روی ماکت طرح تحقیقاتی ارائه شد. دانشجویان به بازدید علمی از طرح موجود پرداختند.

طرح تحقیقاتی کوثر با هدف مهار و پخش سیلاب اثرات مطلوبی بر زندگی روستائیان منطقه افزایش ابهای زیرزمینی و رونق کشاورزی و دامداری داشته است.

بازدید از ایستگاه هواشناسی مجموعه و آشنایی با عملکرد دستگاه های موجود، پایان بخش این بازدید بود.

204

کد خبر: 887342

وب گردی

وب گردی