دلگرم: برخی بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: بزرگترین تفاوت جو ورزشگاه بود و برخی بازیکنان ما برای اولین در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا دلگرم، سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: تفاوت‌هایی میان ما و استقلال وحود دارد. بزرگترین تفاوت جو ورزشگاه بود و برخی بازیکنان ما برای اولین در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتند. با این حال اگر نیمه اول تساوی به رختکن می‌رفتیم، وضعیت عوض می‌شد.

وی افزود: در نیمه دوم، وقتی بعد از اینکه بازیکنان ما چیزی برای از دست دادن نداشتند، بهتر بازی کردند و انتظارات را به نمایش گذاشتند. باید به باشگاه استقلال هم تبریک بگویم و برای‌شان در ادامه راه آرزوی موفقیت داشته باشم.

سرمربی ایران‌جوان بوشهر همچنین در نشست خبری تصریح کرد: ما باید واقعیت را قبول و با آن زندگی کنیم. تفاوت‌های فاحشی بین تیم ما و استقلال وجود دارد، حدس می‌زدم بازیکنان ما به خاطر اینکه اولین بار است در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند استرس داشته باشند، دریافت گل در دقایق پایانی نیمه اول هم کار ما را سخت کرد.

دلگرم در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کرد که چنین نتیجه‌ای در ورزشگاه آزادی رقم بخورد، گفت: توقع بیشتری از بازیکنان خودم داشتم به نظرم اگر بازیکنانم شجاعت بیشتری از خود نشان می‌دادند می‌توانستیم چالش بیشتری برای استقلال ایجاد کنیم.

602

کد خبر: 887397

وب گردی

وب گردی