برگزاری دوره عالی داوری کاراته در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان میزبان هفتمین دوره کلاس ارتقا داوری کاراته در دو بخش کاتا و کومیته بود که توسط تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، 45نفر از داوران بسیجی برادر و خواهر در رشته کاراته و از سراسر کشور به همت تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد)عج( استان سمنان و هیئت کاراته ورزش بسیج کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی گرد هم آمدند تا شرکت‌کنندگان در این کلاس داوری را تشکیل دهند.

این کلاس در دو بخش کاتا تا سطح ja و کومیته تا سطح ممتاز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در کلاس توانستند با موفقیت در آزمون‌های کتبی و عملی به درجات بالاتر ارتقاء یابند. تدریس این دوره بر عهده مدرسین رسمی فدراسیون کاراته، رضا خادمیان و فاطمه پورزمانی بود.

در این دوره که از ۲۹ آذرماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه داشت، تعداد 14 نفر از داوران استان سمنان حضور داشتند که از این میان تعداد 6 نفر داوران سمنانی از دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بودند.

رشته کاراته پنجمین رشته ورزشی است که دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در سال جاری میزبانی برگزاری یکی از کلاس‌های داوری و مربیگری آن را بر عهده داشته و پیش از این کلاس‌های داوری فوتبال، مربیگری سطح یک فوتسال ایران، مربیگری درجه ۲ هندبال و ارتقای داوری سه‌به‌دو بسکتبال با همکاری این دانشگاه برگزار شده بود.

کد خبر: 888277

وب گردی

وب گردی