انسداد موقت بازوی شرقی میدان سبلان

شهردار منطقه 7 از انسداد بازوی شرقی میدان سبلان در این منطقه با هدف بهبود ترافیک و بالا بردن ایمنی معبر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک در میدان سبلان این طرح به صورت موقت در این معبر انجام شده و در صورت موفقیت آن و بهبود وضعیت ترافیک به طور مستمر اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای ساماندهی و کاهش تداخلات حرکات عبوری خودروها اجرایی شد، عنوان کرد: با انسداد بازوی شرقی میدان سبلان در ساعات صبحگاهی، خودروها وارد خیابان جانبازان شده و با استفاده از دوربرگردان این خیابان می توانند تعیین مسیر کنند.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: برآورد های اولیه از بهبود شرایط ترافیک در ساعات اجرای طرح حکایت داشته و در نظر است طرح آزمایشی فوق یک ماه دیگر تمدید شود.

در ادامه وی با اشاره به آماده سازی سیستم های گرمایشی اتوبوس های منطقه برای زمستان، تصریح کرد: در حال حاضر 70 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی منطقه فعال است که همگی به سیستم گرمایشی مجهز هستند. هر سال اواخر فصل پاییز سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوسرانی بررسی و در صورت خرابی تعمیر می‌شود تا در فصل زمستان با مشکل مواجه نشویم و بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

حاجوی با اشاره به اضافه شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی منطقه، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 15 دستگاه اتوبوس جدید به خط پیچ شمیران میدان قدس افزوده شده است.

701

کد خبر: 888571

وب گردی

وب گردی