«بصیرت» رمز عبور از بزنگاه‌های سیاسی است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: میدان دادن به جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی بدون شک ایران اسلامی را بیش از پیش به اقتدار و پیشرفت نائل خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در آیین رونمایی از کتب فصل بصیرت، با بیان اینکه بصیرت چراغ‌راهی است برای هدایت به سوی حق و راستی، گفت: آنچه که ما را تاکنون از بزنگاه‌های سیاسی به سلامت عبور داده، بصیرت است.

وی افزود: هرگاه دیدید دشمنان انقلاب از اقدامات شما خرسند شده و به حمایت از آن می‌پردازند، بدانید مواضع اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. همانطور که در فتنه ۸۸ اقدام به حمایت از آن کردند.

گفتنی است در این مراسم از ۱۹ کتاب با عناوین «قطعه ۲۶» در دو جلد، «نگهبان آراء»، «نقش آمریکا، انگلیس و رژیم صهونیستی در فتنه ۸۸»، «نقشه نقش بر آب»، «شرح ماجرا»، «مجموعه اعترافات فتنه ۸۸» جلدهای دوم و سوم، «نقش رسانه‌های مجازی در فتنه ۸۸»، «تهدیدات نرم سیاسی در قرآن کریم»، «نقش آیت‌الله خامنه‌ای در مهار بحران ۱۳۸۸»، «حماسه ۹ دی» و «اصلاحات و براندازی نرم» رونمایی شد.

کد خبر: 890077

وب گردی

وب گردی