بزرگداشت نهم دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مراسم بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق با انقلاب اسلامی با همت حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور اعضای هیات ریئسه، ، استادان، کارکنان و دانشجویان درمسجد فاطمه الزهراء واحد پرند برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی واحد پرند، حجت الاسلام تقوی مدیر فرهنگی واحد پرند ظهر امروز در جمع نمازگزاران، استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد با گرامیداشت یاد و خاطره نهم دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت در سخنانی خواستار حفظ وحدت اسلامی و پرهیز از هر گونه تنش سیاسی شد.
وی گفت: امروزه دشمن در آتش کینه و حسد میسوزد که چرا جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را میزند و چرا دست ایادی استکبار جهانی را از منطقه کوتاه کرده است. وی با بیان اینکه تجمعات با هر بهانه ای که باشد، نباید به تضعیف وحدت اسلامی بیانجامد، بر ضرورت وحدت همه جریان ها و سلیقه های سیاسی در شرایط فعلی تأکید کرد.
تقوی با اشاره به اهمیت و جایگاه نهم دی در تاریخ جمهوری اسلامی گفت: نهم دی یک روز بود ولی یک روز تاریخ ساز که به جهانیان ثابت کرد مردم ایران با بصیرت کامل پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در روز حادثه، رهبری و انقلاب را تنها نمیگذارند و از این جهت روز نهم دی یک روز ارزشمند و مصداق بصیرت امت اسلامی است و در حقیقت روزی است که خیر من الف شهر است و از هزاران ماه عزیزتر و گرامی تر است. وی در ادامه با تکیه بر نقش معرفت و محبت اهل بیت در حفظ وحدت مسلمانان جهان، به محبت اهل بیت عصمت و طهارت به عنوان حبل المتین ولایت اشاره کرد که همه مسلمین با توسل به آن می توانند وحدت اسلامی را استحکام بخشیده و زمینه ظهور منجی عالم را فراهم نمایند.
مدیر فرهنگی واحد پرند افزود: زمانی نقش دانشگاه آموزش و انتقال علم و دانش بود ولی اکنون دانشگاه با پرداختن به ارزش‌ها می‌تواند خودش را با این فضا که صرفا فضای علم است، جدا کند و نقش برجسته‌ای را ایفا کند وی از دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه خواست تا با بکارگیری توان فکری و فرهنگی خود از حریم قدس عزیز و اسلام و مسلمین دفاع کنند و از هر گونه فعالیت فرهنگی در این زمینه دریغ ننمایند.
202

کد خبر: 891209

وب گردی

وب گردی