دیوار بین مسئولین و اقشار مستضعف جامعه فرو بریزد

یک فعال فرهنگی و اجتماعی کشور گفت: دیوار بین مسئولین و اقشار مستضعف جامعه باید فرو بریزد و رسانه ملی باید طلیعه دار آن باشد.

اسماعیل قاسمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص مهمترین علت تجمعات بدون مجوز اقشار مختلف مردم برای پیگیری مطالبات برحق خود، گفت: در این تجمعات مسئولین و رسانه ملی نقش مهمی داشتند.

قاسمی با اشاره به فاصله میان مردم و دولت، افزود: مسئولین باید پای حرف­های مردم بنشینند و با مشکلات و مسائل آنها آشنا باشند، بعضأ مشاهده می شود برخی از مسئولین در طی دوران مسئولیتی چندین ساله خود حتی یکبار هم در حوزه ماموریتی خود با مردم دیدار نداشته و یا آنها را به حضور نپذیرفته اند.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی که برآمده از متن و بطن اقشار مستضعف و پابرهنه جامعه است این مطلب پذیرفتنی نیست که نماینده مجلس شورای اسلامی یک حوزه انتخابیه فقط و فقط در دوران تبلیغات انتخاباتی برای جمع کردن رأی در یک روستا حضور پیدا کرده و بعد از پیروزی دیگر مردم آن روستا را فراموش کند.

این فعال فرهنگی در ادامه گفت: متاسفانه ما در شرایط کنونی شاهد آن هستیم که بین برخی مسئولین و اقشار مستضعف جامعه دیوار آهنی بزرگی کشیده شده است که این دیوار باعث فاصله گرفتن مسئولین از آرمان­ها و اهداف والای انقلاب پابرهنگان است.

قاسمی با تاکید براینکه این دیوار باید فرو بریزد و رسانه ملی طلیعه دار آن باشد، گفت: مسلمأ نقش رسانه ملی بعنوان تاثیرگذارترین سازمان فرهنگی اجتماعی در حل این معضل را نباید نادیده گرفت، نقشی جریان ساز و هدایتگر که از عامه مردم تا مسئولان عالی رتبه را تحت تاثیر قرار داده و مطالبه گری و پاسخگویی قانونمند را در جامعه نهادینه می­ کند.

کد خبر: 895114

وب گردی

وب گردی