محور مقاومت باید در جنگ اقتصادی هم پیروز شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: محور مقاومت می‌بایست در عرصه جنگ اقتصادی نیز پیروز شود تا راه تسلط دشمنان اسلام به طور کامل مسدود شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، شیخ حسن عزالدین مسئول روابط عربی و آفریقایی شورای سیاسی حزب الله لبنان و هیات همراه ظهر امروز چهارشنبه 20 دی با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از پیروزی های اخیر محور مقاومت در عرصه مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه گفت: دشمنان جهان اسلام که برای ضربه زدن به کیان اسلام از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند این بار در عرصه پشتیبانی از گروه‌های تکفیری وهابی نتوانستند سوریه، عراق و سراسر منطقه را در بحرانی همه جانبه درگیر کنند.

* محکومیت بمباران سوریه توسط رژیم صهیونیستی

وی همچنین با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران بخش‌هایی از سوریه گفت: مثلث آمریکا، اسرائیل و آل سعود که بحران سازی در منطقه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند، پس از قطع امید از اقدامات داعش در سوریه و عراق، پروژه وقایع اقلیم کردستان، بحران سیاسی در لبنان و انتخاب قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی را به اجرا گذاشتند که در همه این دسیسه‌ها به فضل الهی ناکام شدند.

بروجردی در ادامه گفت: حمایت از محور مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین سیاستی تغییر ناپذیر در جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، آینده روشنی برای ملت‌های مظلوم منطقه انتظار می‌رود و رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر از قبل به زوال و نابودی نزدیک می شود.

بروجردی در پایان این دیدار گفت: محور مقاومت با تلاش و هوشیاری می‌بایست در عرصه جنگ اقتصادی نیز به پیروزی دست یابد تا راه تسلط دشمنان اسلام بطور کامل مسدود شود.

شیخ حسن عزالدین مسئول روابط عربی و آفریقایی شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز در همین دیدار با تقدیر از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حامی قدرتمند برای محور مقاومت، از ابتدا نقش کلیدی در به شکست کشاندن توطئه آمریکا و همپیمانانش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های مزورانه آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: ترامپ از ابتدا با هدف تقویت تروریسم دولتی اسرائیل و دیگر گروه‌های تروریستی در منطقه به قدرت رسید و اکنون در حال پیاده سازی اهداف مذکور است.

شیخ حسن عزالدین همچنین گفت: اقدامات آل سعود و همپیمانانش در منطقه بخوبی ارتباط و همدستی آنان با رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای تضعیف جهان اسلام آشکار کرد.

بنا بر این گزارش، در این دیدار دیگر اعضاء شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز در محکومیت اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل دسعود و همپیمانانشان در بحران سازی در منطقه همچنین لزوم تقویت محور مقاومت برای تداوم مقابله با این اقدامات، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر: 895622

وب گردی

وب گردی