کعبی: کریمی کنار زمین حرف های پورقاز را شنید/ اجازه نمی دهم کسی به  کریمی و بازیکنان  بی احترامی کند

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت: در بازی با سپاهان پورقاز به غلامی توهین کرد و کریمی هم به همین خاطر واکنش نشان داد.

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت:بازی خیلی سختی با صنعت نفت آبادان داریم و این تیم از بازیکنان خارجی خود به خوبی استفاده می کند و همین موضوع شرایط را برای ما سخت خواهد کرد.

وی افزود: بازی با سپاهان را فراموش کرده ایم و هدفمان شکست صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان است و می خواهیم آرام آرام با شکست حریفان به بالای جدول برسیم.اختلاف امتیازمان با بالانشینان کم شده است و با اهدافی که داریم امتیازات لازم را کسب می کنیم.

کعبی ادامه داد: در بازی با سپاهان پورقاز به غلامی توهین کرد و کریمی هم به خاطر همین واکنش نشان داد چون او در کنار خط ایستاده بود و درجریان کامل ماجرا قرارداشت و حرف هارا شنیده بود.به عنوان کاپیتان اجازه نمی دهم کسی به کریمی یا بازیکنان تیمم بی احترامی کنم و با آن شخص برخورد خواهم کرد.

کاپیتان سپیدرود اظهار داشت: علی کریمی نیازی به تعریف ندارد با او در تیم ملی و استیل آذین همبازی بودم و الان هم مربی من است. او از زمان حضورش به سپیدرود نظم داده و تمام بازیکنان فقط به فکر فوتبال هستند و مسایل بیرون از زمین به عهده کریمی است به همین خاطر خیالمان راحتش ده است.کریمی اسم بزرگی دارد و رفیق قدیمی ام است.

600

کد خبر: 899769

وب گردی

وب گردی