ده ها مزدور سعودی در تعز کشته شدند

ده ها تن از مزدوران سعودی در حملات موشکی نیروهای یمنی در استان تعز این کشور کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی، برای هفتمین بار در نبردشان علیه نیروهای متجاوز سعودی، از موشک های بالستیک استفاده کردند و اهداف مختلفی را در داخل یمن و در خاک عربستان هدف قرار دادند.
نیروی موشکی در ارتش یمن و کمیته های مردمی، از کشته و زخمی شدن ده ها تن از نیروهای متجاوز، در اثر هدف قرار دادن پادگان الخیامی در تعز با موشک بالستیک قاهر M2، خبر داد و افزود که یک انبار اسلحه در داخل این پادگان نیز منهدم شد.
منابع نظامی یمنی اعلام کردند که هدف قرار دادن این پادگان زمانی روی داد که نیروهای متجاوز در حال انجام رزمایشی نظامی در آن بودند. پادگان هدف قرار داده شده، بزرگترین پادگان نظامی در تعز به شمار می آید و مهمترین و اصلی ترین پایگاه پشتیبانی نیروهای متجاوز در شماری از جبهه های جنوبی است.
در جبهه دیگری در تعز، یگان تک تیرانداز وابسته به ارتش یمن، توانست دو تن از عناصر متجاوز را در الجره و العصیفره هدف قرار دهند. همچنین در جیزان، تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند یک نظامی سعودی را در تپه الخزان و نظامی دیگری را در تپه القمامه و همچنین یکی از نیروهای متجاوز را در تپه ابوالضبره هدف بگیرند.
در عسیر، یگان موشکی ارتش یمن، موشکی از نوع زلزال و چند گلوله کاتویوشا به سمت محل تجمع نیروهای ارتش سعودی در نزدیکی گذرگاه علب شلیک کردند. در استان الجوف یمن نیز گروه هایی از ارتش یمن و کمیته های مردمی، به موضع متجاوزان در الخلفین یورش بردند و پیش از عقب نشینی از آن موضع، تله هایی انفجاری در آن به کار گذاشتند. دوربین های ستاد تبلیغات جنگ تصاویری را از انفجار این تله ها و آسیب دیدن تجهیزات و عناصر متجاوزان در این موضع ضبط کرد.
همچنین یک خودروی دشمن در منطقه المهشمه در الجوف هدف قرار داده شد که به آتش گرفتن آن انجامید.
یگان توپخانه ارتش یمن نیز استحکامات و مواضع متجاوزان در وادی ربیعه و غرب تپه المطار واقع در صرواح و النجد در استان مارب را هدف قرار داد و توانست چند تن از عناصر متجاوز را به هلاکت برساند.

کد خبر: 900102

وب گردی

وب گردی