وکیل طارمی صحبت‌های این بازیکن را بی جواب نگذاشت

وکیل مهدی طارمی به اظهارات این بازیکن در برنامه 90 واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز ، در پی اظهارات مهدی طارمی، عبدالصمد ابراهیمی وکیل او پاسخ این صحبت‌ها را بی جواب نگذاشت.

در این متن آمده است که: شب گذشته مهدی طارمی در برنامه ٩٠ مواردی را مطرح کرد که امروز ویدئوی آن را دیدم. قصد داشتم بند به بند را کنار هم بگذارم و توضیح بدهم اما آنقدر بعضی اظهارات مشخص است که نیازی به آن نمی بینم.اما:

١- اینکه من و دکتر طاهری گفته ایم هیچ مشکلی نیست و بیا جای تامل دارد. طارمی گفت ما به او گفتیم برگرد و مشکلی نیست و او هم اعتماد کرده و برگشته. بعد گفت که قرارداد را برایم فرستادند دیدم مبلغ نسبت به توافقات قبل از رفتن به ترکیه کمتر است با هدایتی تماس گرفتم و گفتم کمک کند و ٥٠٠ میلیون خرج کردم که منظورم پیشنهاد ایجنت ترک بود که وعده حل موضوع با این مبلغ را داده بود.بعد که رفتیم با سرمربی ریزه اسپور صحبت کردیم گفت با سه میلیون دلار فسخ را صادر می کند. حالا اینکه اگر به حرف ما اعتماد کرده چه نیازی به تماس با هدایتی یا مذاکره با ریزه بابت فسخ بود؟ خود طارمی بهتر از هر کسی می‌داند قرار بود اسپانسر ( فردی غیر از هدایتی) مبلغ فسخ را بپردازد که من هیچ وقت نفهمیدم چه شد و چرا پرداخت نکرد و اصلا چرا حالا حرفی از آن نیست. امیدوارم این یک مورد را طارمی توضیح بدهد. بحث من هم این بود که اگر پول را بدهند مشکلی نیست.

٢-اینکه در مورد مسئول پرداخت مبلغ جریمه هر بار یک حرف زده شده جواب گادیر بوچات مسئول پرونده در پاسخ به استعلام ما از فیفا را در ادامه منتشر می‌‌کنم.

٣-اینکه قرارداد را به ترکیه فرستاده اند و آنجا روی قرارداد طبق گفته خود طارمی تاریخ دیگری درج شده بود یعنی اینکه "مشکلی بوده".

٤-اینکه با تمام مشاوره های غلط من ، طارمی تا همین دیروز هم با من همکاری داشته را تحلیل نمی‌کنم!

٥-در مورد وویس به هدایتی و جلسات با او چون در جریان نبودم و حضور نداشتم توضیحی ندارم.

٦- در مورد عامل فشار غیر ورزشی برای رفتن از پرسپولیس اصلا متوجه نشدم منظور چیست اما اصل داستان را می گویم. یک شنبه دهم دی ماه به همراه حسین ماهینی برای بررسی مطالبات او به باشگاه رفته بودم. آن روز هیات مدیره با کادر فنی و افشین پیروانی جلسه داشتند. آقای گرشاسبی مرا صدا زد و به جلسه رفتم.آنجا به من اعلام کردند باشگاه پیشنهاد تمدید دو ساله برای طارمی را دارد که مورد موافقت طارمی نبود.در ادامه گفته شد اگر الان پیشنهاد خارجی دارد ارائه دهید. مصاحبه آقای حاجی بیگی هم با یک خبرگزاری وجود دارد که همین را اعلام کرد.من هم عصر همین را به طارمی اعلام کردم که طبق پیشنهاد باشگاه یا الان باید دو ساله تمدید کنی یا نیم فصل دوم از پرسپولیس بروی. نمی دانم او چه مطلبی شنیده و چه برداشتی از حرفهای من داشته که آن را اینگونه مطرح کرده. به نظرم این فقط یک سوتفاهم بوده مگر اینکه موضوع دیگری باشد که می تواند خودش شفاف مطرح کند.

٧- درباره اینکه طارمی گفت آن چت های واتساپ با من که نوشته بود بالاتر از سیاهی رنگی نیست صحت ندارد ، همین پنج روز قبل خودش در گفت و گو با یک رسانه به همان چت استناد کرده بود.
٨-هذا فراق بینی و بینک ....منِ بی اطلاع ، در این چهار سال باعث ضرر و زیان مهدی طارمی شدم.انشاالله در ادامه راه با بهره گیری از مشاوره مشاوران و وکلای مجرب تر به بهترین جایگاهها برسد.با وجود همه حرفها، برایش آرزویی جز موفقیت ندارم.یا علی مدد

602

کد خبر: 900255

وب گردی

وب گردی