امضای تفاهم نامه مشترک شهرداری و دانشگاه فردوسی مشهد

تفاهم نامه مشترک شهرداری و دانشگاه فردوسی مشهد با هدف تهیه طرح جامع پیشگیری از آسیبهای زلزله امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد مقدس از تهیه طرح جامع پیشگیری از زلزله برای این شهر در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری مشهد، دانشگاه فردوسی و جایکای ژاپن خبر داد.

وی در بازدید از مرکز لرزه شناسی دانشگاه فردوسی که برای امضای این تفاهم‌نامه صورت گرفت افزود: این تفاهم‌نامه که میان دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد مقدس امضا شده برای اجرای مطالعات زلزله‌شناسی در شهر مشهد است.

خامسی افزود: در شهر مشهد مطالعات جامع لرزه‌شناسی وجود ندارد که مقرر شده است با همکاری دانشگاه فردوسی که دارای مرکز لرزه‌شناسی است و کارشناسان کشور ژاپن که در این زمینه تجربه و تخصص دارند در قالب امضای تفاهم‌نامه مشترک سه‌جانبه بتوانیم در شهر مشهد به آسیب‌شناسی در این حوزه بپردازیم و مطالعات جامع این شهر را تهیه کنیم.

شهردار مشهدبا اشاره به شعار شهر هوشمند در این دوره از مدیریت شهری خود گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگ بین علم و فناوری، برای تحقق شهر هوشمند، همکاری‌های شهرداری با دانشگاه در دیگر حوزه‌ها نیز ادامه خواهد یافت.

در این بازدید تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد مقدس و محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد تفاهم‌نامه تهیه طرح جامع پیشگیری از زلزله را امضا کردند.

901

کد خبر: 900403

وب گردی

وب گردی