ناگفته های فرماندار گلپایگان در رابطه با رفتارش با یک خبرنگار

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه با هیچ خبرنگاری مشکلی ندارد گفت: این موضوع یک توطئه بود که خبرنگار با دوربین روشن در جلسه حاضر شد.

حسین فراست در توضیح فیلم پخش شده از رفتارش با یک خبرنگار در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: این موضوع یک توطئه بود که خبرنگار با دوربین روشن در جلسه حاضر شد.

وی با بیان اینکه این خبرنگار همیشه به دنبال سوژه های خاص خود بوده، تصریح کرد: من به دنبال موضوع خاصی نبودم فقط به دلیل آن که کلاه بر سر داشتم و پالتو و شال گردن پوشیده بودم و پوشش اداری نداشتم به وی گفتم فیلم نگیرید و دو الی سه مرتبه به این خبرنگار تذکر دادم.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: اگر قانونا در جلسه ای حضور داشته باشیم و به ما بگویند که از آن جلسه بیرون برو باید قبول کرد و پس از جلسه برای دفاع از خود پیش آن شخص رفته و بگوییم که به احترام حرف شما از جلسه بیرون رفتم اما اینگونه رفتار حق من نبوده است.

فرد ماجراجویی نیستم

فراست با بیان این که این خبرنگار در مقابل حرف من سرسختی نشان داد، تصریح کرد: فرد ماجراجویی نیستم و در 36 سال خدمتم در وزارت کشور هیچ مورد تذکری در پرونده من نبوده است.

فرماندار گلپایگان در پاسخ به این سوال که آیا از گذشته میان شما و این خبرنگار تنشی وجود داشته، اظهار داشت: من با هیچ خبرنگاری مشکلی ندارم، حتی این خبرنگار برخی اوقات همسرش را به جلسات می آورد اما حرفی به ایشان نمی گفتیم. هر عکس یا خبری از فردی در هر حالتی می گرفت و منتشر می کرد، ما می گوییم خبرنگار باید امانت دار مردم باشد، آیا ایشان امانت دار مردم است؟

وی افزود: چند خبرنگار از خبرگزاری های مختلف ایرنا، ایسنا و فارس در گلپایگان مشغول به فعالیت هستند، چرا با آنها مشکلی نداریم و فقط با این آقا مشکل باید داشته باشیم؟

منتظر دستور استاندار هستم

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مسوولین استان از جمله استاندار یا معاون سیاسی استاندار اصفهان صحبتی شده یا خیر؛ گفت: تا به حال خدمت آقای استاندار نرسیدم و منتظر دستور وی هستم و در رابطه با این موضوع صحبتی تاکنون با من نشده است.

مشکل ما آن است که اول حیثیت و آبروی افراد را می بریم

فراست تصریح کرد: ای کاش قبل از این که این فیلم در سایت ها و فضای مجازی پخش شود از من سوال می شد، مشکل کار ما آن است که اول حیثیت و آبروی افراد را می بریم و بعد به دنبال اعاده حیثیت هستیم.

وی افزود: مسوولین مملکتی می توانستند قبل از پخش این فیلم در فضای مجازی توسط خبرنگار از من توضیح بخواهند که داستان دیروز چه بوده، گزارش مکتوب بنویس و بعد قضاوت شود.

از خبرنگاران با شهامت عذرخواهی می کنم

فراست در رابطه با عذرخواهی اش از خبرنگار گفت: از آن دسته خبرنگاران که احساس می کنند صحبت من بدون دلیل بوده عذرخواهی کردم، اگر آنها از رفتار من با این آقا ناراحت هستند با کمال شهامت از آنها عذرخواهی میکنم.

فرماندار گلپایگان در پاسخ به این سوال که قبول دارید که نباید به این شدت عصبانی می شدید، گفت: هر کسی ظرفیتی دارد، ظرفیت تمام افراد را یک جور نمی توان سنجید!

لغزش در زندگی هر فردی وجود دارد

وی در پاسخ به سوال دیگری که شما یک شخصیت شناخته شده و سیاسی هستید و باید مقداری مراقب رفتارتان باشید، اظهار داشت: هر کدام از افراد احتمال لغزش در زندگی مان را داریم در این موضوع هیچ حرفی نیست اما ممکن است هر کسی در مرحله ای از زندگی اش پایش بلغزد.

901/900

کد خبر: 902823

وب گردی

وب گردی