دو نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در قشم احداث می شود

فرماندار قشم از احداث دو نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی نصری صبح جمعه در دیدار با روحانیون شیعه و سنی در جزیره قشم بیان داشت: در ایام الله دهه فجر پروژه هایی به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شریف شهرستان قشم می شود.

نصری ادامه داد: ۲۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای کلنگ زنی پروژه های آموزشی، بهداشتی و گاز رسانی اختصاص داده شده است.

فرماندار قشم با اشاره به تامین برق مصرفی ساکنان خارج از شهرستان و ملاحظات هزینه ای و پدافند غیر عامل دولت تدبیر و امید اقدام برای تولید بیش از ۱۳۰ مگاوات برق در شهرستان و احداث دو نیروگاه تولید برق ۵۰۰ مگاواتی دیگر در راستای فراهم ساختن زیر ساخت های رفاهی و توسعه ای بسیار مهم در این جزیره عنوان کرد.

نصری با اشاره به اجرایی شدن شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان قشم اظهارداشت: آبرسانی به ۹ روستای و افزایش آبرسانی روستایی ازمجموع ۶۷ روستا از به ۶۳ روستا یکی دیگر از اقدامات دولت تدبیر و امید است.

نصری، کلنگ زنی احداث هشت خانه بهداشت و اقامتگاه پزشکان را از اقدامات کلیدی در حوزه بهداشت و درمان در روستاهای شهرستان قشم برشمرد.

نصری با اشاره به نوسازی فضاهای آموزشی در شهر قشم بیان داشت: همزمان کلنگ ۱۲ مدرسه نوساز به عنوان گامی ارزنده در جهت توسعه آموزش و رفع دغدغه های مردم نسبت به تامین فضاهای آموزشی استاندارد و برچیده شدن مدارس فرسوده در این شهرستان به زمین زده شده است.

901

کد خبر: 903259

وب گردی

وب گردی