برگزاری همایش بصیرت بسیجیان و فرماندهان نیروی انتظامی در مشهد

همایش بصیرت با حضور جمعی از بسیجیان وهمایش بصیرت بسیجیان و فرماندهان نیروی انتظامی فرماندهان نیروی انتظامی در مسجد الاقصی مشهد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده قرارگاه عمار در همایش بصیرت که با حضور جمعی از بسیجیان و فرماندهان نیروی انتظامی در مسجد الاقصی مشهد برگزار شد گفت: اگر به برکات انقلاب اسلامی توجه کنیم شاهد خواهیم بود که دارای دستاوردهای زیادی در زمینه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شده ایم که این دستاوردها باعث خشم آمریکا شده است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب افزود:دشمن برای این که خشم خود را بکاهد دست به هر اقدامی می زند و با جنگ نرم می خواهد امنیت کشور ما را از درون بهم بریزد و از این ناامنی نهایت استفاده را ببرد.

او گفت: همه پرسی نظام جمهوری اسلامی به همگان ثابت کرد که مردم با اختیار کامل این نظام را برای خود انتخاب کرده اند و در مسیر این نظام و این انقلاب حاضرند مانند گذشته فداکاری‌های بسیار زیادی را انجام دهند.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای مرور چگونگی پیروزی انقلاب است و باید بتوانیم شرایط قبل و بعد از انقلاب برای به درستی تشریح کنیم تا نسل هایی که در زمان قبل انقلاب نبودند ستم های نظام پهلوی را درک کنند و بتوانند با بصیرت کامل در مسیر انقلاب اسلامی گام های موثری بردارند.

900

کد خبر: 903827

وب گردی

وب گردی