بسیج دانشجویی بازوی توانمندی برای مسئولین دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا درجمع مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس و اعضای شورای بسیج دانشجوی واحد بیضا ، بسیج دانشجویی را یک بازوی توانمند برای مسئولین دانشگاه معرفی کرد .

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از بیضا ، دکتر علیرضا ملایی سرپرست واحد بیضا ، در جمع مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس و اعضای شورای بسیج دانشجویی واحد بیضا ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ما مرهون ، رهبری فرزانه و مجاهدت و شهادت مردم بزرگ ایران که دارای روحیه بسیجی و استکبار ستیزی بوده است .

سرپرست واحد بیضا افزود: یکی از فعالیت های مهم و البته مورد انتظار از بسیج دانشجویی ، کمک به مسئولین دانشگاه به عنوان یک بازروی توانمند ، برای ایجاد یک فضای انقلابی و اسلامی است که باید در این زمینه تلاش و برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد .

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیج دانشجویی در دانشگاه گفت: به حمد ا..مسوول بسیج دانشجویی واحد بیضا و بسیجیان در فعالیت های فرهنگی ، مذهبی و علمی به خوبی فعالیت می کنند و در بساری از زمینه ها به عنوان یک نیروی موفق و کارآمد به مجموعه دانشگاه خالصانه و بدون هر گونه چشم داشتی کمک و همیاری می کنند .

دکتر علیرضا ملایی ضمن نقش مهم فضای مجازی در جنگ نرم گفت : دانشجوی بسیجی باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد» باید دراین فضا ، با ایمان ، علم و البته ذوق و هنر نسبت به تبیین موازین اسلامی ، انقلابی و علمی کوشا و فعال باشد .

به گزارش ایسکانیوز ، در ادامه غلامرضا ریحانی مسئول بسیج دانشجویی واحد بیضا، عملکرد و اهم فعالیت های بسیج دانشجویی واحد بیضا طی یکسال گذشته را ارائه کرد .

کد خبر: 903974

وب گردی

وب گردی