بیستم بهمن ماه رایگان  ویزیت شوید

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از معاینه رایگان سلامت خانواده ها، دراین مرکز در بیستم بهمن ماه به مناسب دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا سید محمد اکرمی گفت: این مجتمع دارویی درمانی به منظور ارتقا سلامت خانواده اقدام به معاینه سلامت شهروندان می کند.
وی با بیان این که ساعت پذیرش بیماران از ساعت 10 تا 14 است، افزود: مردم می توانند روز جمعه بیستم بهمن ماه با مراجعه به این مرکز از خدمات حوزه سلامت مانند دندانپزشکی، پزشک عمومی، تست قند و فشار خون و آزمایش خون بهره مند شوند.
وی از واگذار کردن مرکز جامع تصویر برداری این مجتمع به بخش خصوصی خبر داد و گفت: فرایندهای برگزاری مناقصه برگزار شده و سال آینده این مرکز آماده پذیرای بیماران است.
اکرمی افزود: این کار مدل خوبی برای بهرمندی از بخش خصوصی است که دوطرف از آن منتفع می شوند.
وی با اشاره به رونمایی از دستگاه لیزر جدید چشم در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: فرایند رفع عیوب با این لیزر کوتاه تر است.
وی درباره بیمارستان درحال ساخت این مجتمع نیز گفت: تا کنون 7 میلیارد تومان برای احداث این بیمارستان هزینه شده است و بر اساس ارزیابی های انجام شده حدود 12 میلیارد تومان دیگر برای ادامه عملیات آن نیاز است که بخش خصوصی برای ورود به این کار اظهار علاقه کرده است.
رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با بیان این که ابتدا این بیمارستان به عنوان بیمارستان عمومی درنظر گرفته شده بود، افزود: قرار است این مرکز پس از ساخت به بیمارستان جراحی محدود که شامل چشم پزشکی و اورولوژی است تبدیل شود.
وی درباره هتل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر که در سال 93 افتتاح شده است، افزود: ضریب اشتغال این هتل در6 ماه نخست 11 درصد ، در 9 ماه امسال 40 درصد و در یک ماه اخیر صد در صد است.

700

کد خبر: 904537

وب گردی

وب گردی