تاکید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بر مدرسه داری است

گردهمایی دبیران شوراهای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان ها در سازمان سما برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سما، دکتر منظری توکلی رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به شخصیت والای ایشان، گفت: این بانوی بزرگوار نمونه کامل زن مسلمان و الگوی تمام عیاری در نقش فرزندی، همسری و مادری بودند و چگونه زیستن را به زنان مسلمان آموخته اند.

رئیس سازمان سما با ذکر حدیثی از کلام فاطمه مرضیه (س) که روی گشاده، زبان گویا، دست بخشنده و قلب مهربان را چهار نشانه بهشتیان برشمرده اند؛ افزود: با سنجش این معیارها در خود می توانیم دریابیم که ما تا چه اندازه به بهشت نزدیک هستیم.

در ادامه جلسه دکتر منظری توکلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: مراجعان ما انتظار دارند که ما مشکل گشای آنها باشیم، در برخی موارد که قوانین دست ما را بسته است می توان با استناد به این کلام نورانی حضرت زهرا(س) و با توجه به کرامت انسانی، با آنها برخورد کنیم. واقعیت این است که ارباب رجوعان، ارباب ما هستند اما گاهی وقت ها پشت میز نشینی ما را از این نکته غافل می کند که حرمت مردم را نگه داریم و یقین بداریم در این صورت خداوند نیز ما را عزیز خواهد کرد.

معاون دانشگاه، زبان گویا و شیرین را لازمه کار مدیران دانست و یادآوری کرد: گاهی زخم زبان از زخم شمشیر برنده تر است. یادمان باشد به عنوانه مسئولی که در جایگاهی قرار داریم در مقابل روح و روان مردم باید پاسخگو باشیم.

رئیس سازمان سما با تأکید بر تقدم پرورش بر آموزش از دبیران شورای های نظارت و هماهنگی خواست تا بر مسائل پرورشی و آموزش مسائل دینی تمرکز بیشتری کنند.

دکتر منظری توکلی با اشاره به ظرفیت های خالی مجموعه سما، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه همکاران را مهم ترین عامل برای ارتقاء کیفیت کار مجموعه سما برشمرد.

وی با تأکید بر سهم کنونی سما از آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک بتوان این سهم را به میزان قابل توجهی افزایش داد و از الگوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوای یک الگوی موفق پیشرو یاد کرد.

رئیس سما افزود: تاکید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست این مجموعه بر مدرسه داری است که هم از لحاظ تاثیرگذاری در آینده و هم رشد اقتصادی موثر است و نقطه قوتی برای مجموعه سما خواهد بود.

کد خبر: 908279

وب گردی

وب گردی