به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شرکت آرین موتور که پیش از این شاهد ضعف مدیریت و عدم استراتژی فروش آنها بودهایم، این بار پا را فراتر گذاشته و بی اطلاعی را در حوزه اطلاع رسانی نشان داد. داستان از این قرار است که بخش روابط عمومی و ارتباط با رسانه آن شرکت طی دعوتنامه ای از اهالی رسانه برای تست میدانی خودروی اوتلندر برقی دعوت کردند. اما ایراد مضحک آنجا بود که در متن دعوتنامه از خبرنگاران برای حضور در پیست رالی آزادی دعوت شده بود. استفاده از واژه رالی برای پیستی که بیش از ۴۰ سال است که به پیست سرعت مشهور است، عدم آگاهی کارمندان روابط عمومی این شرکت را نشان میدهد.
این اتفاق شاید در ظاهر ساده و قابل اغماض باشد ولی نکته آنجاست که این اشتباه لفظی باعث زیر سوال بردن مابقی ادعاهای آنها میشود. آیا از این به بعد باید نسبت به شعارهای آرین موتور مشکوک بود؟
402