دیدار سرلشکر جعفری با خانواده شهید محمد حسین حدادیان

فرمانده کل سپاه با حضور در منزل شهید حدادیان با خانواده این شهید مظلوم اغتشاشات اخیر تهران دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز (پنجشنبه ۱۷ اسفند ) با حضور در منزل شهید محمد حسین حدادیان - از شهدای اغتشاشات خیابان پاسداران تهران - با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر جعفری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافعین حرم، امنیت امروز کشور را ثمره خون شهدا و پایمردی و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی توصیف و تصریح کرد: شهید حدادیان نمونه‌ای یک بسیجی با ایمان ولایتمدار و انقلابی بود که با بصیرت پا در میدان دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گذاشت و عزتمندانه به شهادت رسید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ما که همواره طعم شکست های حقارت باری را در تقابل با انقلاب اسلامی چشیده‌اند لحظه‌ای دست از خباثت و توطئه علیه ملت ایران برنمیدارند، گفت: توطئه گران باید بدانند که جوانان برومند این مرز و بوم اجازه نخواهند داد امنیت، عزت و سربلندی ملت ایران خدشه‌دار شده و قاطعانه در مقابل آنان خواهند ایستاد.

سرلشکر جعفری پیش از این دیدار با حضور در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(علیه السلام ) چیذر و قرائت فاتحه بر مزار شهید حدادیان و سایر شهدای والامقام ،به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

301

کد خبر: 914087

وب گردی

وب گردی