مجمع عمومی سالیانه هندبال برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هندبال به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، هفدهمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون امروز یکشنبه 20 اسفند ماه در محل سالن کنفرانس فدراسیون هندبال با حضور محمدرضا داورزنی، شاهرخ شهنازی، علیرضا رحیمی و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در این جلسه گزارش عملکرد سال 96 فدراسیون هندبال مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین برنامه پیشنهادی عملیاتی سال 97 هم ارائه شد.
ارائه گزارش مالی توسط حسابرس تا پایان سال 95 از دیگر اقدامات این مجمع بود. گزارش توسط خزانه دار از ابتدای سال تا اسفند 96 و اعلام نظر بازرس هم انجام شد.
تقدیر و تشکر از سه هیات اصفهان، فارس و خوزستان که در ارزشیابی عملکرد سال 95 بیشترین امتیاز را کسب کرده اند هم از دیگر برنامه های این مجمع بود.

در ادامه هیات های استانی مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند. در اختیار نداشتن سالن تخصصی هندبال از جدی ترین مشکلات روسای هیات های استانی بود. رئیس هیات استان سیستان و بلوچستان هم از دخالت سیاسیون در مسائل ورزشی گله کرد.

در انتهای مجمع علیرضا رحیمی رییس فدراسین هندبال از اعضای مجمع پوزش خواست و گفت: بابت کوچک‌بودن فضا از همه عذرخواهی می کنم.

شهنازی: تغییرات مدیریتی سبب شد تا هندبال از ریل خارج شود
شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هندبال فراز و‌نشیب های زیادی داشت و تغییرات مدیریتی موجب شد این رشته مدتی از ریل خود خارج شود. رحیمی سابقه بالایی دارد و سکان این رشته را در دست گرفته است.
چندین بار رحیمی استعفا کرد اما داورزنی نپذیرفت که باید از طرفین تشکر کنم.
وی افزود: هندبال در دو‌بخش آقایان و بانوان فعال است. در بازی های آسیایی مدال نقره هم کسب شده و این نشان دهنده پتانسیل بالای این رشته است. در هیات اجرایی بحث کردیم و قرار شد بیشتر به هندبال توجه شود تا مانند والیبال شود. حمایت خواهیم کرد تا هندبال در بازی های آسیایی حاضر شود.

602

کد خبر: 914963

وب گردی

وب گردی