سایپایدک رکورددار تعداد مشارکت نمایندگی‌ها  در طرح امداد نوروزی

مدیرعامل سایپایدک گفت: این شرکت به دنبال این است که احساس اطمینان و آرامش را در مشتریان ایجاد نماید و در همین راستا کیفیت ارائه خدمات از اصول اساسی در خدمات پس از فروش است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ اردشیر امینی در مراسم افتتاح طرح امداد نوروزی سال 97 گروه سایپا، با بیان این مطلب، از برنامه ریزی برای کاهش زمان خدمات امدادی به 28 دقیقه خبر داد و گفت: هدف­ گذاری این شرکت برای کاهش زمان امدادی از 31 دقیقه سال گذشته به 28 دقیقه است که با استفاده از روش ­های نوین امدادی، تلاش می­ کنیم سطح خدمات را در سال جاری ارتقا دهیم.

اردشیر امینی از ضرورت تلاش برای ایجاد آرامش در مشتریان و افزایش سطح رضایت­ مندی آنان خبر داد و افزود: «خدمات گروه سایپا باید شامل تمام خودروهای گروه فارغ از شرکت تولیدکننده باشد تا از این طریق، هم مسؤولیت اجتماعی خود در این عرصه را انجام دهیم و هم جایگاه برند سایپا را ارتقا بخشیم.

مدیرعامل سایپا یدک اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی تامین و در سراسر کشور توزیع شده است. بنابراین مشکلی از بابت کمبود قطعات در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نخواهیم داشت.

او ادامه داد: سایپایدک به دنبال این است که احساس اطمینان و آرامش را در مشتریان ایجاد نماید و در همین راستا کیفیت ارائه خدمات از اصول اساسی در خدمات پس از فروش است.

402

کد خبر: 915790

وب گردی

وب گردی