یوسف‌شاهی: برای اولین بار مسابقات بین‌المللی گلف را در ایران برگزار کردیم/ توانایی مدال‌آوری نداریم و به جاکارتا نمی‌رویم

دبیر فدراسیون گلف گفت: برای اولین بار در تاریخ گلف ایران، مسابقات بین المللی جام تهران را برگزار کردیم که 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی در آن شرکت کردند.

فریدون یوسف‌شاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد گلف ایران در سال جاری اظهار داشت: سال 1396 برای ورزشکاران و فدراسیون گلف، سال بسیار خوبی بود. برای اولین بار در تاریخ گلف ایران، مسابقات بین المللی جام تهران را برگزار کردیم که 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی در آن شرکت کردند و این اتفاق برای اولین بار در کشورمان رقم خورد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور به صورت مرتب و منظم برگزار شد و شاهد رشد کیفی ورزشکاران بودیم. امیدواریم روند خوبی که آغاز کرده ایم را ادامه دهیم و در سال های آینده حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

دبیر فدراسیون گلف در خصوص جدایی کیکاووس سعیدی، رئیس فدراسیون و حضور بهروز منتقمی به عنوان سرپرست، گفت: این رفت و آمدها کاملا طبیعی است و همیشه بعد از رفتن رئیس فدراسیون، یک سرپرست می آید تا رئیس جدید بر اساس انتخاباتی سالم، انتخاب شود. این دوره گذراست و باید طی شود.

یوسف‌شاهی خاطرنشان کرد: متأسفانه گلف به دلیل اینکه توانایی مدال آوری در بازی های آسیایی 2018 اندونزی را ندارد، به این بازی ها اعزام نمی شود.

604

کد خبر: 915886

وب گردی

وب گردی