لاله صبوری: نمی خواهم به هرقیمتی کار کنم/دانشگاه آزاد با هزینه معقول شرایط تحصیل مناسب را مهیا کرده است

بازیگر سریال «لژیونر» گفت: در سال های اخیر سریال خوبی به من پیشنهاد نشده به همین دلیل ترجیح دادم به هرقیمتی کار نکنم.

لاله صبوری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت های اخیر خود، اظهار کرد: آخرین فعالیتم حضور در برنامه تلویزیونی «دست پخت خودمونی» و مصاحبه نوروزی «حال خوش» بود که حال خوش تنها در فضای مجازی منتشر و پخش می شود.

وی ادامه داد: «حال خوش» برنامه ای است که فقط در فضای مجازی در روز اول فروردین ماه پخش می شود. بسیاری از هنرمندان دیگر مانند بهنوش بختیاری، مریم امیر جلالی و فاطمه گودرزی نیز در این برنامه حضور دارند و درباره اینکه چطور می توانیم حال خوب داشته باشیم، نظر می دهند.

** نمی خواهم به هر قیمتی کار کنم!

بازیگر سریال « لژیونر» درباره علت کم کاری خود در چند سال گذشته، گفت: سریال خوبی که با معیارهایم مطابق باشد، به من پیشنهاد نشده است. کارهای پیشنهادی نقش باب میل من نبوده اند.

صبوری افزود: وقتی نقشی را دوست نداشته باشم، بازی نمی کنم چرا که به هرقیمتی نمی خواهم کار کنم و ترتجیح می دهم که از کاری که انجام می دهم راضی باشم تا در نهایت نتیجه هم مثبت باشد.

** بازدید از آثار موزه لوور در ایام نوروز را پیشنهاد می کنم

این بازیگر در ادامه درباره کتاب و موسییقی پیشنهادی خود برای پرکردن اوقات فراغت مردم در ایام نوروز، گفت: برای ایام نوروز خواندن کتاب تصرف عدوانی به نویسندگی لنا اندرشون را پیشنهاد می کنم.

صبوری با اشاره به اینکه موسیقی سلیقه ای است، افزود: شنیدن آهنگ های گروه های بمرانی و چارتار را برای ایام نوروز به مردم توصیه می کنم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ویژه من برای پرکردن اوقات فراغت مردم بازدید از آثار موزه لوور است چرا که این آثار بی نهایت زیبا هستند و همچنین این فرصت دیگر تکرار نمی شود.

** آرزو می کنم بتوانیم فرهنگ چندین هزارساله ایرانی را حفظ کنیم

بازیگر سریال «لژیونر» با آرزوی سلامتی و فرهنگسازی میان مردم کشورمان در سال جدید، گفت: در حال حاضر از خودمان دلگیرم، آرزو می کنم معجزه ای پیش آید تا فرهنگ بهتری داشته باشیم و هتاکی و هرگونه خشونتی را کنار بگذاریم.

صبوری با اشاره به فرهنگ چندین هزارساله ایرانی، یادآور شد: گاهی فراموش می کنیم که کجا هستیم و چه فرهنگ و ادبیاتی را داریم. امیدوارم ما ایرانیان بتوانیم در سال جدید با درک یکدیگر فرهنگ غنی خود را حفظ کنیم.

** هزینه شهریه دانشگاه آزاد معقول است

این بازیگر همچنین درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ در کشور، اظهار کرد: بی شک این دانشگاه با ایجاد واحدها در شهرهای مختلف ایران توانسته در ارتقای سطح فرهنگ و سواد نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

صبوری با اشاره به اینکه بواسطه تحصیل دخترش در دانشگاه آزاد اسلامی با فضای این دانشگاه آشناست، افزود: دخترم تا مقطع کارشناسی ارشد خود را در این دانشگاه تحصیل کرده است بنابراین با اطمینان می توانم بگویم دانشگاه آزاد اسلامی بهترین استادها و شرایط را برای تحصیل به صورت نظری و عملی فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه بسیاری از افراد به شهریه دانشگاه آزاد اسلامی نقد می کنند اما با توجه به شرایط فعلی و گرانی های حال جامعه، هزینه شهریه این دانشگاه معقول است.

503

کد خبر: 916825

وب گردی

وب گردی