اقوام فرصت خوبی برای استان خوزستان هستند

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اقوام فرصت خوبی برای استان خوزستان هستند و این استان حتی می‌تواند برای کشور هم سمبل باشد؛ اگر خدایی نکرده به این ظرفیت خدشه‌ای وارد شود جبران آن سخت و مسئولیت برای ما بسیار سنگین‌تر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر فلسفی پیش از ظهر امروز در نشست شورای شهر اهواز اظهار کرد: در طول سه هفته اخیر با مسائلی مواجه بودیم که حساسیت‌هایی را ایجاد و با واکنش‌های به جا و به موقع بزرگان استان مواجه شد. در استان خوزستان مهم بحث وحدت و همدلی بین همه اقوام است؛ استان ما افتخار می‌کند به اینکه ما با حضور این اقوام استانی پررونق، متحد و همدلی خواهیم داشت.

وی افزود: اقوام فرصت خوبی برای استان خوزستان هستند و این استان حتی می‌تواند برای کشور هم سمبل باشد؛ اگر خدایی نکرده به این ظرفیت خدشه‌ای وارد شود جبران آن سخت و مسئولیت برای ما بسیار سنگین‌تر می‌شود. کسی این‌گونه خطاها را نمی‌پذیرد و مسئولان ذی‌ربط باید با جدیت این موارد را پیگیر کنند.

فلسفی عنوان کرد: بُعد دیگر ماجرا، اتفاق تلخ قهوه‌خانه سنتی نوارس است که حادثه تلخ و ناگوار و غیرقابل‌تصور بود؛ ۱۱ نفر از جوانان قشر محروم جامعه جان خود را از دست داده و خانواده‌های آنها داغدار شدند. در این زمینه اشکالات بسیاری وارد است که باید تلاش کنیم تا شاهد چنین معضلاتی در شهر نباشیم. در کمیسیون‌های ذی‌ربط بحث را با جدیت پیگیری می‌کنند تا دیگر چنین حوادثی رخ ندهد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به پیشرفت واقعی باید با نگاه امیدوارانه و تلاش بی‌وقفه همراه با برنامه‌ریزی حرکت کنیم. چراغ امیدی که در دل شهروندان روشن شده باید هرچه بیشتر شاهد اثرات و برکات آن باشیم؛ مردم به پیشرفت این کلان‌شهر امیدوار شده‌اند و باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

فلسفی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با اتحاد و همدلی این فرمایشات مقام معظم رهبری همراه با برنامه‌ریزی عینیت پیدا کند؛ تلاش بر این است تا برنامه‌ریزی به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های شورا و شهرداری باشد.

900

کد خبر: 920585

وب گردی

وب گردی