جریمه های میلیونی پرسپولیسی ها بخشیده شد

مدیریت باشگاه پرسپولیس به پاس قدردانی از زحمات بازیکنان در این فصل که با دو عنوان قهرمانی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراه بود، جرائم آنها را بخشید.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از مسائلی که طی ماه‌های اخیر بارها به گلایه بازیکنان و خصوصا کاپیتان‌های تیم در حمایت از دیگر هم‌تیمی‌ها مربوط می‌شد، بحث جرایمی بود که از مدیریت قبلی جا مانده بود.

مدیریت قبلی باشگاه طبق قوانین و اساسنامه انضباطی خود، بازیکنان تیم را به دلایل مختلف با جرایم سنگینی مواجه کرده بود که مبلغ برخی از آنها حتی بیش از 250 میلیون نیز می‌شد. اتفاقی که بارها با گلایه بازیکنان همراه شده بود و آنها با عنوان این مساله که علیرغم قهرمانی و دستیابی به موفقیت تیمی لایق چنین جرایمی نیستند، اعتراض خود را به این مساله اعلام کرده بودند.

در این ارتباط حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست جدید این باشگاه که طی مدت حضور خود به دنبال برطرف کردن پرونده‌های این باشگاه بوده و دستاوردهای مناسبی نیز در این رابطه داشته، بعد از چندین بار جلسه و گفتگو با بازیکنان و خصوصا کادرفنی به این نتیجه رسیدند که این جرایم با بخشودگی همراه شود.

این خبر در آخرین دیداری که میان مدیریت باشگاه و بازیکنان بوده به آنها ابلاغ شده است تا بازیکنان اکنون با روحیه بالا مهیای ادامه فصل شوند. در این رابطه اما یک استثنا نیز وجود دارد؛ باشگاه جرایم بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند را بخشیده و بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، تنها در صورتی که پای میز مذاکره نشسته و قرارداد خود را تمدید کنند با این بخشودگی همراه خواهند شد.

در حال حاضر بازیکنانی مثل صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده جزو نفراتی هستند که برای بخشودگی جرایم خود که برخی از آنها نزدیک به 200 میلیون هم می‌شود، تنها در صورت تمدید قرارداد به این مهم دست خواهند یافت. بازیکنانی که بارها در گفتگوها و مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره کرده بودند که با توجه به این جرایم دل و دماغی برای ادامه همکاری ندارند و راه این گلایه اکنون با تصمیم مدیریت باشگاه بسته شده است و باید دید آنطور که سکوها در خصوص آنها فکر می‌کنند آیا به باشگاه در شرایط بحرانی وفادار هستند یا خیر.

601

کد خبر: 933991

وب گردی

وب گردی