ارتقای علمی دانشجویان و انجام پژوهش‌های کاربردی

امام جمعه تبریز گفت: پژوهش‌هایی باید در دانشگاه انجام گیرد که نتایج آن در جامعه کاربرد داشته و عملیاتی شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با هیات رئیسه و استادان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: باید از مدرک گرایی صرف در دانشگاه جلوگیری شود و ارتقای علمی دانشجویان مدنظر جدی قرار گیرد.

امام جمعه تبریز بر لزوم توجه به اصول و ارزش های اسلامی تاکید کرد و گفت: دانشگاه ها هم از نظر ظاهر و هم از نظر باطن باید اسلامی باشند و فرهنگ و ارزش های اسلامی در آن جاری و ساری باشد. بر این اساس باید برنامه ریزی های اصولی و سیاست های تشویقی بکار گرفته و از برخوردهای تند پرهیز شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر نیاز کشور به فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بین دانشجویان از آنان افرادی مستقل، خودساخته و مقاوم در برابر توطئه ها خواهد ساخت.

دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از محصولات انقلاب اسلامی بوده و در تربیت نیروی انسانی متخصص خدمات شایانی به نظام اسلامی ارائه کرده است.

وی به تاکید رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید دکتر ولایتی، به بحث دریاچه ارومیه و ارتباطات بین المللی وارد شده ایم و بصورت جدی در حال فعالیت هستیم.

202

کد خبر: 934796

وب گردی

وب گردی