مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر منصوب شد

در مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه واحد اهر حجت الاسلام لطیف ذاکر مدیر جدید دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ در مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه واحد اهر حجت الاسلام لطیف ذاکر مدیر جدید دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.
در این مراسم دکتر نادر اسدی به ضرورت تکریم دانشجویان و حل مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن تأکید کرد و گفت ،انتظار داریم مدیر جدید دانشجویی با تلاش مضاعف گامهای عملی در جهت خدمت رسانی بیشتر و تسهیل در ارائه خدمات لازم در حوزه دانشجویی بردارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ،حوزه دانشجویی را یکی از حوزه های حساس و مرتبط با خدمات و رفاه دانشجو برشمرد و افزود که انتظار داریم دراین راستا با تلاش مضاعف و همکاری تنگاتنگ همکاران شاغل در قسمتهای مختلف حوزه دانشجویی بتوانیم به خدمت رسانی مطلوب و رضایتمندی قشر فرهیخته دانشجو اهداف عالیه دانشگاه را در خدمت رسانی به دانشجویان را پیش از پیش عملیاتی نمائیم.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از عباس قاسمی مدیر قبلی دانشجویی واحد ،حجت الاسلام لطیف ذاکر را به عنوان مدیر جدید دانشجویی این دانشگاه معرفی کرد و عباس قاسمی را نیز در این جلسه به عنوان کارشناس امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.

این گزارش حاکی است: حجت الاسلام لطف ذاکر در سمت های مختلف از جمله رئیس دفتر فرهنگ اسلامی، مسئول امور فرهنگی و امور شاهد و ایثارگران انجام وظیفه می کرده اند.

202

کد خبر: 935634

وب گردی

وب گردی