انتقاد رئیس شورای شهر بوشهر به وزارت کشور

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وزارت کشور تکلیف شهردار بوشهر را سریع‌تر مشخص کند.

به گزارش ایسکانیوز، ابوذر دهدار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز شورا اظهار داشت: شورای شهر بوشهر شهردار را در یک فرایند قانونی انتخاب کرده و برای صدور حکم منتظر وزارت کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور طی ۱۰ روز باید پاسخ شورای شهر بوشهر را بدهد، تصریح کرد: با وجود گذشت دو ماه هنوز جوابی داده نشده است و طبق قانون رئیس شورای شهر می‌تواند شهردار را انتخاب کند.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: از وزیر کشور می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر نسبت به این نامه پاسخ دهد تا مردم این شهر معطل نداشتن شهردار نباشند و شاهد تسریع در توسعه شهر باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در مسیر انتخاب شهردار بوشهر مانع‌تراشی می‌کنند و مانع صدور حکم می‌شوند، اضافه کرد: شورای شهر بوشهر روال قانونی را انجام داده است و حکم باید توسط وزارت کشور صادر شود.

دهدار در ادامه به طرح تفضیلی محلات بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این طرح به زودی تصویب خواهد شد و ضوابط شهرداری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منتظر ارائه طرحی جامعه برای استودیو برای صدا وسیما در ساختمان نگین هستیم، بیان کرد: طرح کنونی فانوس دریایی ملغی شده و طرحی جدید جایگزین آن می‌شود.

900/900

کد خبر: 935755

وب گردی

وب گردی