لزوم ایجادهسته های مقاومت در زمینه های مختلف توسط دانشجویان بسیجی  درجبهه مهم انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشوردر آئین تجلیل از فعالیت های برتر دانشگاه های استان هرمزگان گفت: مطالبه گری بسیج دانشجویی عقبه علمی دارد، مطالبه گری در مسائلی که مردم از آن رنج می برند مطالبه گری سیاسی نیست بلکه کاملا علمی و برای حل معضلات و مشکلات است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ،محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سالروز اخراج استعمارگران از خلیج فارس گفت:به خاطر مبارزات مردمی این روز به نام روز ملی خلیج فارس نام گداری شده است و به گفته حضرت امام خامنه ای کمتر شهری است که مثل شهر بندرعباس بنای آن بر مبارزه گذاشته شده باشد و البته بنده از حضور در بین دانشجویان شهر و در این روز خدا را بسیار سپاسگزارم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور شور و انرژی جوانان را از مهمترین عوامل راست قامتی انقلاب اسلامی دانست و گفت:امام امت به حق در پیام تشکیل بسیج دانشجو و طلبه بر جایگاه بسیج و بویژه بسیج دانشجو و طلبه تاکید کرده اند.

نیک روش بر ضرورت نگاه مبارزه و پیش برندگی در همه فعالیت بسیج دانشجویی تاکید کرد و گفت:دانشجویان بسیجی در دانشگاه ها، باید هسته های مقاومت در زمینه های مختلف را در این جبهه بسیار مهم انقلاب اسلامی یعنی دانشگاه ایجاد کنند.

وی افزود: مبارزه ما هم چنان ادامه دارد زیرا دشمنان در این چهار دهه از هیچ دسیسه و تلاشی بر علیه انقلاب اسلامی فروگئار نکرده اند و البته در تک تک برگ های زرین این مبارزات امضای دانشجویان پای آن هست.

نیک روش ادامه داد: هنوز دانشگاه مبداء تحولات است و باور کنیم حرف های امام کهنه نشده است که ما می توانیم بسیاری از کارهای به ظاهر نشدنی را شدنی کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نامگداری های چند سال اخیر توسط رهبرحکیم انقلاب اسلامی گفت:فعالیت های جهادی برادران و خواهران دانشجوی بسیجی که نه تنها در روستاهای دورافتاده شاهد آن هستیم بلکه در حوالی دانشگاه ها هم به مردم خدمت می کنند در راستای همین نامگذاری هاست ولی چه خوب است این دانشگاه که مبدا تحولات است دست علم را به دست صنعت برساند و هم پنین مجموعه های پژوهشی بسیج دانشجویی در همین راستا و برای حل مشکلات شکل گیرد.

وی افزود: مطالبه گری بسیج دانشجویی امروز عقبه علمی دارد زیرا مطالبه گری در مسائلی که مردم از آن رنج می برند تنها مطالبه گری سیاسی نیست بلکه کاملا علمی و برای حل معضلات و مشکلات است.

نیک روش در انتها خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: امروز مرزهای اقتصادی شما را می خواند دوستان.

سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به حضور فعال و موثر دانشجویان در همه عرصه های کشور گفت: در دفاع مقدس نیز حضور دانشجویان چشمگیر و به عنوان حضوری موثر و پیش برنده بود و امثال دانشجوی شهید سید علی اصغر جاهد از جنس این دانشجویان بودند.

دکتر همتی استاندار هرمزگان در این همایش نیز با اشاره به حضور بسیج در عرصه های و اقشار مختلف جامعه گفت: البته قشرهایی چون بسیج دانشجویی پیشقراول بسیج است و در چامعه اثرگذارتر است.

یادآوری می شود در آئین تجلیل از فعالیت های برتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان که در سالن همایش حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد. همتی استاندار و اکرمی معاون سیاسی و امنیتی، پویافر فرماندار و سالاری عضو شورای شهر بندرعباس، هاشمی تختی نماینده مجلس، ضیایی رئیس دانشگاه فرهنگیان، معاونین دانشگاه های مختلف استان، ترابی فرمانده سپاه استان و معاونت های مختلف سپاه و مهم تر از همه دانشجویان پرشور و نشاط دانشگاه های استان حضور داشتند که از برترین های فعهالیت های بسیج دانشجویی استان هرمزگان در سال 1396 تجلیل و قدردانی شد.

204

کد خبر: 936557

وب گردی

وب گردی