معیار پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تغییر می‌کند

حقوق و مزایای اردیبهشت ۹۷ کارمندان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس تشکیلات جدید پرداخت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و روز معلم، مراسم بزرگداشت روز استاد و شهادت شهید متفکر استاد مطهری در سالن شهید احمدرضا احدی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.


در ابتدای این مراسم حجت الاسلام رضا تاج آبادی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری با تبریک میلاد منجی عالم بشریت و مقام استاد، درباره خصوصیات بارز شهید مطهری از جمله عالم بودن توضیحاتی را بیان و با تشریح جهان بینی عارفان معلم را به خورشیدی تشبیه کرد که نور، حیات و رشد می بخشد.


دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هم با تبریک فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت و گرامیداشت مقام استاد، از زحمات صادقانه استادان تشکر کرد.


ابطحی با ابراز تاسف از درگذشت دکتر سرابندی گفت: دکتر سرابندی در زمان حیات خود، تلاش زیادی در جهت رشد علمی و درمانی بیمارستان امیر المومنین (ع) کرد که یکی از بارزترین خدمات ماندگار وی در دوره ریاست بیمارستان، کسب رتبه اول اعتبار بخشی درمانی بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در تبیین وضعیت تجمیع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: پس از تجمیع واحدهای علوم پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی که تابستان سال گذشته با هدف هم افزایی و ارتقای آموزشی و پژوهشی، انجام شد، با ابلاغ تشکیلات نهایی، حقوق و مزایای همه همکاران در اردیبهشت ۹۷ بر اساس تشکیلات جدید پرداخت خواهد شد.


وی تصریح کرد: برای اعتباربخشی، بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، طبق ضوابط و استانداردهای وزارت بهداشت در مرحله تجهیز و بازسازی و توسعه کمی و کیفی این مراکز آموزشی- درمانی است و امید بسیار داریم که در سایه تعامل و حمایت مطلوب مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بزودی شاهد تغییرات، رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این مراکز باشیم.


دکتر میرمسعود فاطمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با تبریک و تجلیل از مقام شامخ استاد، به تدبر در آیاتی پیرامون مهدویت و آینده بشر در قرآن کریم پرداخت که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

203

کد خبر: 936624

وب گردی

وب گردی