پایان داعش در جنوب دمشق تا دو هفته دیگر

دبیرکل ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطینی که با ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در جنوب دمشق مبارزه می‌کنند، اعلام کرد که این منطقه نهایتا تا دو هفته دیگر آزاد خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «خالد عبد المجید» دبیرکل ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطینی تأکید کرد که دولت سوریه در تلاش است ساکنان اردوگاه «یرموک» را پس از آزادسازی به این منطقه بازگرداند.

عبدالمجید در گفت‌وگو با روزنامه الوطن سوریه تصریح کرد که تروریست‌های جبهه النصره از اردوگاه یرموک خارج شده اند و اکنون ارتش سوریه به مرکز این اردوگاه رسیده و در مناطقی مستقر شده که جبهه النصره آن را تخلیه کرده است.

وی اعلام کرد که مبارزه با داعش تا نابودی این گروه همچنان ادامه دارد و ارتش سوریه نیز از چند محور در حال پیشروی در مناطقی است که تحت اشغال داعش بوده است.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد که ارتش سوریه از چند محور به مناطق تحت اشغال تروریست‌ها نفوذ کرده و داعش نیز از مناطقی عقب‌نشینی کرده که خط مقدم دفاعی این گروه به شمار می‌رود.

عبدالمجید با اشاره به اینکه تا دو هفته دیگر هیچ فرد مسلحی در جنوب دمشق باقی نخواهد ماند، اعلام کرد که حضور تروریست‌ها تا پیش از ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

وی که نیروهایش در کنار ارتش سوریه در جنوب دمشق علیه تروریست‌ها می‌جنگند، خاطر نشان کرد که پس از پایان حضور تروریست‌ها، ساکنان جنوب دمشق به منازل خود بازخواهند گشت.

دبیرکل ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطینی با بیان اینکه اردوگاه یرموک بسیار آسیب دیده است، در عین حال اعلام کرد که رسانه‌های معاند در انعکاس حجم تخریب این اردوگاه بزرگنمایی می‌کنند.

عبدالمجید با بیان اینکه پس از پاکسازی یرموک، این اردوگاه به ساکنان اصلی خود بازگردانده خواهد شد، تأکید کرد که عملیات ارتش سوریه در جنوب دمشق، در حال حاضر متمرکز بر منطقه «الحجر الاسود» است؛ زیرا فرماندهی اصلی داعش در آنجا قرار دارد و به محض اینکه فرماندهی این گروه تسلیم شود، عناصر داعش حاضر در جنوب یرموک و محله «التضامن» نیز تسلیم خواهند شد.

کد خبر: 936657

وب گردی

وب گردی