اعزام تیم نوجوانان و جوانان جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

تیم های نوجوانان و جوانان جودو ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به لبنان سفر کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوان و نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در حالی از فردا (پنج شنبه) به میزبانی بیروت پیگیری خواهد شد که تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان بدون سرو صدا راهی این رقابت‌ها شده‌ا‌ند.

مسابقات در بخش نوجوانان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

جودوکاران کشورمان در دو گروه به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند که قرار است طبق برنامه ریزی میزبان، قرعه کشی مسابقات امروز انجام خواهد شد و نوجوانان کشورمان از فردا به مصاف رقبای خود می روند.

تیم ملی نوجوانان کشورمان با هشت جودوکار در بخش پسران و دو جودوکار در بخش دختران در این مسابقات شرکت‌کرده‌اند، مصطفی ریاحی فر، ابوالفضل علیزاده،امیرحسین ملکی، علیرضا جعفرزاده، ابوالفضل شجاعی، امیرحسین فخران، محمد مهدی رستگار و رضا عزیزی در بخش پسران، محدثه حسینی و مارال مردانی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

در بخش جوانان نیز مسابقات طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که تیم کشورمان با علی قلی پور، ابوالفضل محمدی، علی بریمانلو، امین کامیابی، قاسم باغچقی، علی پرهیزگار، حمید رضا ملک زاده و امیرمحمد بهمنی در بخش پسران، شیوا جهانگیری، نگین نظری، مهیا اکبری و مریم بربط در این مسابقات حضور خواهد داشت.

604

کد خبر: 948205

وب گردی

وب گردی