برگزاری مسابقات استانی دومینو در آموزشکده  سما کن

اولین دوره مسابقات استانی دومینو در دو نوع چیدمان تاپلینگ و تاور با حضور 10 تیم تاپلینگ و 10 تیم تاور با حضور آموزشکده های سما تهران، کن، اندیشه، ازگل و شریعتی در سالن ورزشی آموزشکده سما کن- تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ اولین دوره مسابقات استانی دومینو در دو نوع چیدمان تاپلینگ و تاور با حضور 10 تیم تاپلینگ و 10 تیم تاور با حضور آموزشکده های سما تهران، کن، اندیشه، ازگل و شریعتی در سالن ورزشی آموزشکده سما کن- تهران برگزار شد. در چیدمان تاپلینگ آموزشکده سما کن مقام اول و سوم و آموزشکده سما اندیشه مقام دوم را از آن خود کردند و در چیدمان تاور آموزشکده سما ازگل مقام اول و سوم و آموزشکده سما شریعتی مقام دوم را کسب کردند. مسابقات تاپلینگ به صورت گروه های 4 نفره و مسابقات تاور به صورت انفرادی اجرا شد.

در چیدمان تاپلینگ، مهره‌ها پشت سر هم بر روی سطوح قرار می‌گیرند و با ضربه به اولین مهره، مهره‌ها پشت سر هم واژگون می‌شوند که روش‌های مختلفی برای این نوع چیدمان وجود دارد، برای ایجاد تنوع در این نوع چیدمان می‌توان از افکت‌ها و مکانیزم های الکتریکی و مکانیکی و ... استفاده کرد.و در چیدمان تاور باید تلاش شود بلندترین ارتفاع مهره‌ها بر روی دو پایه چیده شود.

آیتم‌هایی مانند رونمایی، تصویرسازی، نحوه ساخت سازه‌ها، تکنیک‌های چیدمان، سرعت عمل، نظم چیدمان، افکت، مسیرهای کمکی، بهره‌گیری از عوامل خارجی، خلاقیت، تمرکز، استفاده از مکانیزم ها و نوآوری؛ ملاک‌های ارزیابی و کسب امتیاز در نظر گرفته می شوند.

202

کد خبر: 950890

وب گردی

وب گردی