خط قرمز ما صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران است

مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و یادمان شهدای آزاد سازی خرمشهر در نماز خانه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، در ابتدای این مراسم به مناسبت ایام وفات حضرت خدیجه یکی از مداحان شهرستان سیاهکل ، به ذکر مصیبت این بانوی بزرگ اسلام پرداختند

در ادامه این مراسم حجت السلام و المسلمین شکسته دل در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان و همچنین تدبر در آیات الهی سخنانی بیان داشتند و افزودند: تلاوت قرآن با صوت خوب بسیار خوب است ولی باید این تلاوت پلی باشد که ما را به تدبر و تفکر در آیات الهی و عمل به آن برساند.

ایشان با ذکر فضایل ماه مبارک رمضان ادمه دادند: ماه رمضان بسیار ماه پربرکتی و بسیار پرفایده ای از هر نظر می باشد و حتی آمار جرم و جنایت در این ماه در کشورهای اسلامی کاسته می شود و باید قدر این ماه را دانست .

امام جمعه سیاهکل به مراحل تکوین انسانی که در سوره مبارکه مؤمنون آمده، اشاره و بیان داشتند: امروزه بشر توانسته بعداز 1400 سال به اعجاز علمی قرآن را اندکی درک نمایند.

رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل نیز ،در خصوص پیشرفت علمی دانشگاهیان و تعامل دانشگاه با صنعت و همچنین تولید علم و کارآفرینی تأکید و بیان داشتند : در وضعیت کنونی کشور باید با هم در همه مسائل کشوری همدل و تعامل داشته باشیم.

اسلامی با اشاره به ایجاد مشکلات زیاد توسط استکبار برای میهن اسلامی بعد از انقلاب ادامه دادند: خط قرمز ما صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید در برابر دشمنان بخصوص استکبار جهانی آمریکا ایستادگی نماییم.

در پایان مراسم ، سید ابراهیم خامسی و حمیدرضا اسملاعیل زاده از قاریان ممتاز به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه انسان و بقره پرداختند که مورد استقبال و همراهی حاضرین قرار گرفت.

کد خبر: 952265

وب گردی

وب گردی