صفری: اولین زن تاریخ سه‌گانه ایران به جاکارتا می‌رود/ اگر ورزشکار آقا اعزام کنیم، شانس مدال داریم

دبیر فدراسیون ورزش سه‌گانه گفت: امید داریم با کسب جواز حضور ورزشکار مرد کشورمان در بازی های آسیایی، مدال نیز کسب کنیم.

علیرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حضور ورزشکاران رشته سه گانه در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران از طریق رایزنی های انجام شده با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شاهد حضور یک ورزشکار در بخش بانوان بازی های آسیایی جاکارتا خواهیم بود. خانم شیرین گرامی اولین ورزشکار ما در تاریخ بازی های آسیایی به شمار می رود.

وی ادامه داد: در حال رایزنی بیشتر با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای افزایش این سهمیه به دو نفر هستیم تا بتوانیم یک ورزشکار مرد هم به این مسابقات اعزام کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش سه‌گانه تصریح کرد: ورزشکاران سه گانه بانوان در آسیا جزو قهرمانان جهان محسوب می شوند و کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی از برترین های این رشته به شمار می روند. به همین دلیل کسب مدال توسط خانم گرامی بسیار دور از ذهن است.

صفری خاطرنشان کرد: ورزشکار زن ما در خارج از کشور تمرین می کند و نباید از او انتظار کسب مدال داشت اما در بخش آقایان، ورزشکاران ما جزو 5 کشور برتر جهان هستند و امید داریم با کسب جواز حضور ورزشکار مرد کشورمان در بازی های آسیایی، مدال نیز کسب کنیم.

602

کد خبر: 952911

وب گردی

وب گردی