بختیاری زاده: با سبک کی‌روش، استقلال را متوقف کردم/ پرتغال از رونالدو به عنوان طعمه استفاده می‌کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مربی باهوش پرتغال قطعا رونالدو را تله می کند تا فضا برای گلزنی باقی بازیکنان فراهم شود.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: خیلی از مخالفان کی روش بعد از بازی ایران با اسپانیا گفتد ما 70 دقیقه ترسو بازی کردیم ولی من می گویم ما 20 دقیقه جانانه در زمین ظاهر شدیم. من هم چند سال پیش با چند جوان 21، 22 ساله در استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران با سبکی که کارلوس کی روش مقابل اسپانیا بازی کرد، ظاهر شدیم و توانستیم بازی را با نتیجه مساوی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: ما هر 4 سال منتظر جام جهانی هستیم تا ببینیم فوتبال دنیا چه پیشرفت هایی کرده است. از شروع مسابقات جام جهانی روسیه فقط 2 نوع فوتبال دیدم؛ تیم های بزرگ حفظ توپ و حمله می کنند و تیم های کوچک تر بسته بازی کرده و به ضد حملات اتکا می کنند. کی روش مقابل اسپانیا خیلی خوب بازی کرد. تیم ما با 40 میلیون دلار قیمت مقابل تیمی یک میلیارد دلاری بازی کرد و توانست آنها را اذیت کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پرتغال بر خلاف نظر خیلی از فوتبال دوستان فقط کریستیانو رونالدو را ندارد و تیم قدرتمندی است که تمام بازیکنانش در تیم های معتبر بازی کرده و می کنند. امیدوارم کی روش این موضوع را در نظر بگیرد که مربی ها وقتی یک بازیکن ستاره در تیم شان دارند، او را طعمه قرار می دهند. مربی باهوش پرتغال قطعا رونالدو را تله می کند تا فضا برای گلزنی باقی بازیکنان فراهم شود.

بختیاری زاده تاکید کرد: هوش و ذکاوت بازیکنان ایرانی و کی روش همراه با وحدت تیمی می تواند ما را به پیروزی مقابل پرتغال برساند. ما بازیکنانی با آمادگی جسمانی عالی داریم و درخشش مدافعان مان هم به دلیل آمادگی جسمانی فوق العاده ای است که بازیکنانمان دارند. قطعا کار سختی داریم ولی بعید نیست بتوانیم این تیم را از پیش رو برداریم.

وی در مورد دیگر بازی هایی که در جام جهانی انجام می شود، خاطرنشان کرد: اتفاقی که تا اینجای جام توجه زیادی را به خود جلب کرده، اسیر شدن تیم های بزرگ در دام تیم های کوچک است. یکی از اتفاقات دیگری که در 10 الی 15 سال اخیر دیدیم، بازی با پای دروازه بان هاست. ما دیدیم که دروازه بان های تیم های ملی و حتی علیرضا بیرانوند هم در این اتفاق سهیم هستند.

606

کد خبر: 957879

وب گردی

وب گردی