جوانترین کارآفرین کشور تجلیل شد

برادران تقی پور مدیران شرکت انبوه سازان آرش تنها منتخب شمال کشور در نهمین جشنواره تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزا شدند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نهمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس وجمعی از مدیران کشوری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد که امین تقی پور دهکا به عنوان جوانترین کارآفرین و مدیر اشتغالزای ملی به صورت ویژه تجلیل شد.

امین تقی پور دهکا کارآفرین جوان ملی کشور، گفت: از چهارده سال پیش در مسیر کارآفرینی قدم برداشتم و افراد زیادی با ما همراهی کردند در آن زمان واژه کارآفرینی مد نبود و کسی در این موضوعات صحبتی نمی کرد.

وی ادامه داد: این مدت برای ما زمان طولانی بود و قسمتی از آن صرف آماده سازی زیرساخت های این حرکت بزرگ کردیم همچنین با چالش های سیاسی و اقتصادی و بی ثباتی های حاصل از آن دست به گریبان بودیم و تحریم های بین المللی و تحولات عرصه جهانی که مستقیم و غیر مستقیم بر کسب و کارمان تاثیر می گذاشت.

تقی پور در ادامه اظهار کرد: تفکر ما و اصرار بر ادامه مسیر تحت هر شرایطی باعث شد که لطف و کرامت بی حد و اندازه خداوند نیز شامل حال ما بشود و این سفره نه تنها در این سالها جمع نشود بلکه گسترده تر هم‌ بشود تا در این شرایط بد اقتصادی این کشتی همچنان با قدرت بیشتر به سمت جلو در حرکت باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت انبوه سازان آرش تاکید کرد: امروز که برای چندمین سال پیاپی بعنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور و تنها کارآفرین استان گیلان برگزیده شده ایم خرسندیم که این افتخار نه صرفا برای ما بلکه برای استان ما گیلان رقم خورده و قدری از درد بیکاری آن می‌کاهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خبرهای خوبی در پیش است و شرکت انبوه سازان آرش پا در عرصه های جدیدی از حوزه کارآفرینی گذارده و به زودی با توسعه طرح ها و برنامه های خود قدم های بزرگی را برای ایجاد کسب و کار و اشتغال پایدار در کشورمان ایران و استان گیلان برخواهد داشت و دامنه این افتخارات را به عرصه های بین المللی خواهد کشاند.

502

کد خبر: 958194

وب گردی

وب گردی