وزیر دفاع امارات:  انصارالله" حدیده" را محترمانه واگذار کند!

وزیر امور خارجه امارات در یک سلسله پیام منتشره در حساب توییتری خود از انصارالله می خواهد با واگذاری بی قید و شرط "الحدیده"زمینه را برای استقرار نیروهای سازمان ملل آماده کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی با ابراز امیدواری از "خروج صلح آمیز "حوثی ها از بندر الحدیده، آزادی آنجا را برای پایان جنگ یمن "ضروری" دانست.

آن گونه که از حساب توییتری "انور قرقاش" برمی آید، وزیر دفاع امارات با معرفی ائتلاف سعودی - اماراتی به عنوان ائتلافی "خردورز" و " اهل منطق و گفتگو " محترمانه از ارتش و کمیته های مردمی یمن می خواهد شهر و بندر "الحدیده" را محترمانه واگذار کنند!

وی در این راستا نوشته است: ما مصمم به خاتمه این جنگ هستیم و برای استقرار فرماندهی سیاسی سازمان ملل خروج حوثی ها از بندر و و شهر الحدیده ضروری است. آزادسازی الحدیده یک گام اساسی است. در غیر این صورت آنچه حاکم خواهد شد راه حل بهره برداری از اقتصاد جنگ محورخواهد بود. ائتلاف به طور مسالمت آمیز و منطقی در تلاش است تا از الحدیده مسالمت آمیز و با اجتناب از رویارویی مستقیم محافظت کند. حمایت های ما ازسازمان ملل باعث تسریع در روند سیاسی حل بحران یمن خواهد شد. منوط به تصمیم حوثی ها به خروج از الحدیده و اجتناب از مواجهه .

محمدالبخیتی سخنگوی انصارالله پیش از این در پاسخ به توییت های قرقاش گفته بود هیچ صاحب سرزمینی تابه حال چیزی که دشمن به زور از او نگرفته را محترمانه واگذار نکرده است.

کد خبر: 958739

وب گردی

وب گردی