هشدار اسرائیل به لبنان در خصوص اقدامات حزب الله

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند اسرائیل از طریق رئیس ستاد ارتش آمریکا پیام خود به دولت لبنان مبنی بر عدم تغییر معادلات امنیتی موجود در مرزهای جنوبی این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، پایگاه خبری عبری زبان واللا به نقل از مسئولان امنیتی اسرائیل اعلام کرد: اسرائیل چندی پیش پیام شدید اللحن بازدارنده ای به لبنان ارسال کرده است.

اسرائیل به لبنان اعلام کرده است که اجازه تغییر قواعد بازی در عرصه لبنان را نمی‌ دهد و ارتش اسرائیل همچنان آزادی عمل نیروی هوایی ارتش ادامه خواهد یافت.

اسرائیل همچنین در پیام خود به دولت لبنان در خصوص تحرکات حزب الله پس از پایان درگیری ها در سوریه و بازگشته هزاران نفر از جنگجویان این گروه به پایگاه های خود در لبنان هشدار داد.

این پایگاه خبری صهیونیستی افزود: ژنرال ژوزف دانفورد رئیس ستاد ارتش آمریکا اخیراً با همتای لبنانی خود در خصوص تهدیدات امنیتی منطقه ای به ویژه ایجاد هرگونه درگیری و افزایش وخامت در منطقه مذاکره داشته است.

همچنین منابع اسرائیلی افزودند: اسرائیل نسبت به تغییر وضعیت جاری در عرصه هوایی از سوی حزب الله لبنان هشدار داده و هرگونه اقدام را دارای عواقب وخیم اعلام کرده است.

پایگاه خبری واللا در بخش دیگری از گزارش خود ادامه داد: دانفورد هفته گذشته پس از دیدار با رئیس گادی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش اسرائیل با همتای لبنانی خود دیدار کرد.

کد خبر: 959989

وب گردی

وب گردی