فرهنگی: تغییر در دولت خواست مردم و مجلس است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه موضوع استیضاح رئیس جمهور را گزارش کرده است و اگر تعداد امضاء کنندگان این طرح به کمتر از یک چهارم کاهش پیدا نکند در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رسیدگی و بررسی خواهد شد.

محمد حسین فرهنگی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره تغییرات در کابینه و تیم اقتصادی دولت با هدف بهبود وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: این موضوع در غالب نامه ای از سوی نمایندگان مجلس به دولت منتقل شد و در واقع انتقال یک انتظار عمومی بود که دولت نیز این انتظار عمومی را تایید کرد.

وی افزود: امیدواریم افراد جدید با روحیه مضاعف و تغییر در برخی روش ها و به همراه اقدامات جدی و اساسی، شرایط نوینی را در عرصه اقتصادی و معیشتی کشور رقم بزنند.

فرهنگی با اشاره به استیضاح وزرای اقتصادی دولت تصریح کرد: موضوع استیضاح وزرای دولت در جریان و دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه مجلس شورای اسلامی از استیضاح های قبلی وزرای دولت تجربه خوبی کسب نکرده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر استیضاح رئیس جمهور اذعان داشت: کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع را گزارش کرده است و اگر تعداد امضاء کنندگان این طرح به کمتر از یک چهارم کاهش پیدا نکند در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رسیدگی و بررسی خواهد شد.

گفتنی است پیش از این برخی نمایندگان مجلس امضاء خود را از طرح سوال رئیس جمهور پس گرفته بودند که به همین دلیل این طرح از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 963514

وب گردی

وب گردی